Acum, în contextul actual, mai mult decât oricând este important să rămânem pozitivi și să ne reamintim că viața constă în detalii și momente care, poate la prima vedere nu par importante, dar de fapt, ele ne aduc de cele mai multe ori, bucurie și plăcere. Vorbim de acele mici detalii care fac diferența în viața de zi cu zi, chiar și atunci când vine vorba de câteva minute pe care le alocăm pentru savurarea unei gustări preferate pe care o iei doar pentru tine, doar pentru a te bucura de #UBERtaste și #UBERlife.
Godmother a pornit în dezvoltarea conceptului creativ având la bază identificarea acestor insight-uri din viața consumatorului, highlightând importanța micilor momente de răsfăț din viața de zi cu zi prin îndemnul de a le repeta iar și iar, și iar. Astfel s-a ajuns la “De cîte ori Müller, de atâtea ori premii!”, unde consumul produselor Müller este asociat cu șansele de câștig în campanie.
“Lansăm această campanie promoțională la nivel național cu un mesaj de îndemn pentru consumatorii noștri care pe fondul pandemiei și-au schimbat obiceiurile de consum. Le reamintim astfel, că este important să își aloce în continuare timp pentru micile momente care le fac viața mai frumoasă, fiindcă rezoluția Müller este să le ofere consumatorilor sprijinul necesar în această perioadă pentru a-și păstra stilul de #UBERlife.
Momentele de răsfăț pe care le merită consumatorii Müller prind contur cu ajutorul partenerilor noștri, atât din comerțul modern cât și tradițional, care vin în întâmpinarea fiecărui cumpărător cu oferte speciale de sărbătoare a gustului.”, Ramona Zamfir-Dănciulescu, Senior Brand Manager.
“Provocarea noastră a fost să venim cu un mecanism bine pus la punct, atractiv și ușor de înțeles pentru consumator, care, în același timp, să se diferențieze în multitudinea de campanii din piață.
Mecanismul campaniei implică cumpărarea a minimum două produse Müller din gamele Riso, Mix sau Iaurt cu bucăți mari de fructe și înscrierea bonului fiscal pe site-ul campaniei.
Timp de 60 de zile acordăm 726 de premii: premii zilnice, premii săptămânale și premii mari! Mai mult decât atât, oferim fiecărui participant zilnic 3 șanse de câștig la roata norocului, precum și un premiu garantat! Campania se desfășoară în toate magazinele din țară, care comercializează produsele Müller, în perioada 1 februarie – 1 aprilie 2020.
Mesajul pe care îl adresăm consumatorilor este să cumpere produse Müller, să își acorde acele momente de #UBERtaste și răsfăț pentru #UBERlife, ce le pot aduce șanse de câștig iar și iar, și iar!”, Valentina Arseni, Senior Account Manager
Echipă Agenție
Alice Gavril – Client Service Director
Valentina Arseni – Senior Account Manager
Luiza Dinu – Account Executive
Sabina Smeu – Digital Specialist
Jean Lupașcu – Art Director
Simona Pandele – Copywriter
Adela Doros – Junior Copywriter
Echipă Client
Ramona Zamfir-Dănciulescu – Senior Brand Manager
Bogdan Gheorghe – Brand Manager
Andrei Orosz – Commercial Manager