Cum să-ți redeschizi ușile restaurantul pe timp de pandemie, devenind viral în mediul online? Vezi campania BeautyFood, semnată de Agenția Infodesign

Cum să-ți redeschizi ușile restaurantul pe timp de pandemie, devenind viral în mediul online? Vezi campania BeautyFood, semnată de Agenția Infodesign

4 influenceri, 3 ingrediente și un nou meniu. Acesta este conceptul creativ de la care a început noua campanie de comunicare a restaurantului BeautyFood, semnată de agenția Infodesign.

Totul a început de la o provocare lansată de BeautyFood, localul în care mancarea coboară din cer. Bine, cu un montcharge, dar totuși... În contextul redeschiderii localurilor, ei și-au dorit o campanie de promovare cu potențial de viralizare în mediul online, care ar avea drept obiectiv principal stimularea vânzărilor și obiectiv secundar, creșterea notorietății pe rețelele de socializare.

Campania propusă de Infodesign Agency a avut la baza strategia care pune în prim plan câteva insight-uri:

  • Restaurantele care au fost puternic lovite de pandemie și, odată cu redeschiderea lor, alocarea mai multor resurse umane și financiare pentru a avea o comunicare mai intensă, cu o frecvență mult mai mare decât anterior.
  • Influencer marketingul văzut ca un instrument prin care ar putea fi creată puntea de comunicare dintre audiențele influencerilor și prin care ar putea ajunge mai rapid la clienți, prezentând restaurantul dintr-o perspectivă mult mai atractivă pentru publicul țintă.
  • Gradul mare de implicare a oamenilor în crearea unui lucru comun, tangibil, rezultatul căruia și l-ar putea asuma.

Pornind de la cele 3 insight-uri, Infodesign Agency a propus conceptul creativ prin care ar implica influencerii în campania de comunicare, oferindu-le posibilitatea de a-și pune amprenta pe produsul pe care-l vor promova, renunțând astfel la clasicile giveaway-uri și postări de susținere. Așa a apărut conceptul de #influencerdemeniu.

Au pornit de la selectarea influencerilor din zona de food, oprindu-se la Pia Marina, Miss Wellington, Hayatteria și Chez Doinush. Aceștia au primit provocare de a trimite restaurantului 3 ingrediente preferate din care bucătării ar putea pregăti un preparat care le-ar purta numele. Preparatul urmează să fie disponibil câte o săptămână, iar la final de Februarie, cel care a fost comandat de cele mai multe ori, va fi introdus în meniul permanent al restaurantului.

Această strategie de marketing își propune să exploreze componenta de influencer marketing, ieșind din tiparele standard, să coreleze urmăritorii cu influencerii prin crearea unui produs comun, dar și să crească gradul de încredere și curiozitate față de restaurantul BeautyFood.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related