Fornetti iubește România. Anul acesta, Fornetti împlinește 20 de ani de prezență pe piața din România

Fornetti iubește România. Anul acesta, Fornetti împlinește 20 de ani de prezență pe piața din România

Cu acest prilej, brandul a lansat campania online, "Fornetti ❤ România", campanie menită să aducă în atenția publicului marile descoperiri și invenții ale românilor, de-a lungul timpului.

Plecând de la invenții celebre precum avionul cu reacție al lui Coandă și mergând până la unele mai puțin cunoscute publicului larg, precum Pila Karpen a lui Nicolae-Vasilescu Karpen, campania dorește creșterea notorietății acestor invenții, cât și omagierea inventatorilor români, prin realizarea a 10 vizualuri 3D ultra realiste, prezente în social media-ul Fornetti România.

"Ne bucurăm să fim prezenți pe piața românească de atât de mult timp și să observăm, în continuare, un interes ridicat al consumatorilor români față de produsele noastre.
În ultimii doi ani ne-am focusat mai mult pe atragerea publicului tânăr, atât prin campaniile realizate în online și offline, cât și prin diversificarea produselor sau schimbarea design-ului unor elemente ale brandului.
Dorim atât campanii care să pună un zâmbet pe buzele celor care le văd, cât și campanii serioase, acolo unde este cazul. Dacă anul trecut am realizat, în online, campanii având vizualuri mai amuzante, "Fornetti ❤ România" s-a dorit a fi o campanie cu vizualuri mai serioase și cât mai realiste. Pentru realizarea acestor vizualuri am continuat colaborarea, începută în 2019, cu Adictive Advertising Agency, agenție responsabilă pentru toate vizualurile 3D ale campaniilor Fornetti, în perioada 2019-2021 ", 
Doris Bociort, Manager Creativ & PR @ Fornetti Romania.

 

"Ne bucurăm să continuăm colaborarea dintre agenție și Fornetti România, chiar și în această perioadă dificilă pentru toate domeniile de business.
La bază suntem creatori de evenimente și festivaluri și înțelegem, cel mai bine, perioada prin care trecem, iar pentru noi campaniile derulate sub umbrela agenției sunt o gură de aer proaspăt pentru latura noastră creativă.
Ca și în cazul campaniilor anterioare, încercăm realizarea cât mai perfectă a vizualurilor campaniei, doar că de data aceasta într-un mod cât mai realist posibil", 
Daniel Lupu, General Manager @ ADictive Advertising Agency.

 

"Pentru această campanie s-a lucrat în Cinema4D la modelarea scenei, unde toată ideea a constat în determinarea formelor generale și a compoziției.
Modelarea 3D a "asset-urilor"/obiectelor necesare pentru scena finală s-a făcut în Cinema4D și Zbrush neținându-se cont de numărul de poligoane, obiectele fiind modelate în detaliu ca apoi acestea să fie optimizate pentru scena finală, procesul de optimizare constând în reducerea numărului de poligoane și ajustarea tipologiei.
Fiecare obiect 3D a fost, apoi, texturat folosindu-se Substance Painter și/sau materiale create specific pentru model.
S-a folosit Corona Renderer și Octane Render pentru a atinge fotorealismul, fiind motoare de render unibased.
Postprocesarea s-a făcut în Photoshop, adăugându-se filtre, pictându-se mici detalii ori chiar alte obiecte", 
Serj Zărnescu, Creative Director @ ADictive Advertising Agency.

Tot online și tot anul acesta, la împlinirea a 20 de ani de Fornetti România, brandul va mai derula o campanie online cât și un concurs cu premii ce este, deja, în desfășurare pe paginile de Facebook și Instagram ale Fornetti România.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related