OOH-ul mobil e o nisa in piata romaneasca de media, ce opereaza de peste 20 de ani.
In 2020, la fel ca toata industria de publicitate si in special cea de publicitate exterioara, aceasta nisa a fost puternic lovita.
Am vazut insa acest context ca pe un ordin de reinventare.
Aveam in vedere oricum, de mai multa vreme, un plan amplu de digitalizare a echipajelor noastre de OOH-mobil, iar in noiembrie 2020 am facut primul pas. O parte din echipajele aflate in flota noastra au fost accesorizate pe capota superioara, cu display-uri digitale de 90 x 60 cm.
Andreea Timofte, General Manager MVcom
Ecranele sunt rezistente la apa si au o rezolutie foarte buna, putand fi vizibile, in conditii bune, de la orice distanta.
Pot rula orice fel de material, de la simple slide-uri, la spot video complex si pot fi comandate de la distanta via mobile internet.
Acest prim upgrade, completeaza si mai bine paleta de stimuli deja integrata in varianta de baza a echipajelor MVcom.
Reteta audientei atinse de MVcom este bazata pe atentia orientata, automata, a carei mecanica depinde de reteaua cerebrala Salience si argumentata atat de amplu de Dr. Dragos Cirneci, specialist in Neurostiinte, in interviul de aici.
Conform acestuia, chiar daca in prezent suntem cu totii persoane educate si evoluate, suntem in continuare sub influenta unor reflexe primare. Piesele mari aflate in miscare pe strada, intrand neasteptat in campul nostru vizual, fac un soi de take-over al creierului, caruia nu ne putem opune pe motive ce tin de instinctul de conservare. Mobilitatea pe de o parte este de natura sa creeze un gradient de atentie, iar pe de alta parte, sa ne puna in contact cu mase noi de oameni, care fac parte bineinteles din publicul tinta. Pentru ca nu este deloc de ignorat faptul ca acest gen de suport media se poate tine efectiv dupa targetul vizat de campanie, brand, client etc
Revenind la ecranele digitale, acest upgrade, pe langa extensia de continut pe care o poate rula, reprezinta o oportunitate de realizare de campanii cross-promotion facuta atat pe sistemele de OOH-mobil, cat si pe terminalele mobile / smartphone.
Sistemele de OOH-mobil au fost intotdeauna monitorizate prin GPS, cu alte cuvinte, filtrarea pe baza de geolocalizare, inclusiv a continutului video care ruleaza pe ecrane, nu este o problema, aceasta fiind de altfel parte din planul de digitalizare.
"Clientii nostri traditionali sunt agentiile de media, iar categoria in care am evoluat cel mai mult in ultimii 10 ani, o reprezinta retail-ul. Vedem insa in upgrade-ul de-acum, oportunitatea de-a deschide colaborari cu alte doua directii ale industriei de comunicare.
Ne gandim pe de o parte la agentiile de digital pentru campanii cross-promotion pe terminale mobile, iar pe de alta parte la organizatorii de evenimente pentru promovarea productiilor online, pentru care in formula actuala, este mult mai usor de facut teasing.Modul nostru de operare ne permite un reach national, cu un timp de pregatire al campaniilor foarte scurt, mergand pana la 48 de ore, targetul fiecarei campanii putand fi vizat geografic si orar, in functie de obiective."
Marian Costache, Managing Partner Motion Vision Communication
Pentru oferte de turnee de promovare, pachete de servicii si respectiv volume: [email protected].