[Marcom 2021] Tereza Tranakas: Zona digitala si social media raman “locul de joaca” al brandurilor si estimez ca aici vom vedea cele mai multe campanii

[Marcom 2021] Tereza Tranakas: Zona digitala si social media raman “locul de joaca” al brandurilor si estimez ca aici vom vedea cele mai multe campanii

Ce nu te omoara, te face mai puternic. Cam asa a fost si 2020 pentru piata de comunicare, crede Tereza Tranakas, Managing Partner Oxygen. Echipa agentiei a trecut in 2021 epuizata, dar mai puternica, pregatita pentru toata suita de imprevizibilitati care va urma anul acesta. Un lucru e sigur, insa, indiferent de schimbarile care vor avea loc: consumatorii continua sa fie bombardati cu publicitate pe toate canalele. Iar provocarea agentiilor este sa scoata brandul din aglomeratie, sa se faca auzit in ciuda zgomotului. 

 Costurile comunicarii online vor creste in acest context din ce in ce mai aglomerat. Fenomenul fake news este iarasi unul cu care ne luptam – stiri care se propaga catre consumatori si pot afecta reputatia brandurilor. Jobul marketerilor este mai mult ca oricand “real-time”, fiind nevoiti sa veghem brandurile 24/7.  

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oxygen

Oxygen este o agentie integrata de comunicare, cu sedii in Bucuresti si Cluj-Napoca. Cu peste 13 ani experienta pe piata, Oxygen a lucrat de-a lungul anilor cu branduri si companii locale si internationale, din... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related