[Media 2021] Andreea Popescu: In momente de criza, am constatat ca nu este o solutie viabila pe termen lung, ca brandurile sa isi opreasca comunicarea

[Media 2021] Andreea Popescu: In momente de criza, am constatat ca nu este o solutie viabila pe termen lung, ca brandurile sa isi opreasca comunicarea

Crizele nasc eroi. Cel putin, asa era spus frumos in manualele de comunicare de profil. Criza prin care am trecut si invatam sa trecem in continuare nu face nota distincta, iar daca ar fi sa nominalizam un erou, acela ar fi digitalul. Desigur, a fost dintotdeauna acolo (sau cel putin asa e senzatia, chiar daca au trecut mai putin de 2 decenii), dar daca nu l-am folosit la potentialul lui maxim, parca nici nu a contat. De fapt, am trecut prin niste etape, iar acum ne pregatim de update-uri cu un impact semnificativ. Andreea Popescu - Strategy Director & Partner, Media Concept Store, considera ca provocarile din acest mediu vor ramane in continuare cele dinspre partea creativa si cele dinspre indicatorii de eficienta ai campaniilor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related