Cosmin Nae, copil în rețeaua socială a anilor '80: Scopul este de a scoate la lumina un mediu, de a oferi cititorului un set de repere prin care sa isi deschida propriul album cu amintiri

Cosmin Nae, copil în rețeaua socială a anilor '80: Scopul este de a scoate la lumina un mediu, de a oferi cititorului un set de repere prin care sa isi deschida propriul album cu amintiri

Ah, cand eram noi copii ne juleam in genunchi si alergam in spatele blocului. Nu stateam pe tableta, stateam singuri in casa, cu cheia de gat, stateam la cozi, stateam drepti la scoala... si tot asa. Noi, astia, in jur de 40 de ani, imbatranim si incepem sa facem comparatii care incep cu "pe vremea mea...". Cosmin Nae, Strategic Consultant - Kantar Romania, face altfel de comparatii in cartea sa, Faces & Books si observa ca unele lucruri nu erau chiar atat de diferite. 

Indirect, prin titlu si continut, incerc creionarea unei paralele intre cele doua generatii, cea de atunci si cea de azi. Da, erau si atunci retele sociale, chiar fara Internet. Da, ne distram, alergam, citeam, ne certam si ne impacam. Deci, poate am folosit incorect conceptul de “paralela”, la cate puncte de intersectie exista de fapt…

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kantar

Kantar is the world’s leading data, insights and consulting company. We help clients understand people and inspire growth. Kantar is a data and evidence-based agency providing insights and actionable... vezi detalii »

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related