Comitetul de Organizare Effie 2021 este format din 13 reprezentanţi ai industriei de marketing şi publicitate. Irina Pencea, Managing Partner & Co-Founder Jazz, a fost aleasă Preşedintele Comitetului în acest an.
Comitetul Effie 2021 este format din: Adrian Țuluca - Managing Director Propaganda, Bogdan Niţu - General Manager & Partner GMP+WEBSTYLER, Corina Bratu - Senior Strategic Planner Leo Burnett România, Cristina Moşteanu – General Manager Cohn&Jansen Creative Agency, Iuliana Nedelcu - Marketing Manager Coca-Cola România, Irina Pencea - Managing Partner & Co-Founder Jazz, Mihai Trandafir - Managing Director UM România, Raluca Kovacs - Chief Strategy Officer Publicis România, Roxana Mătăşel - Marketing Director KFC, Pizza Hut, Taco Bell, Ruxandra Rău - Director Brand & Communication Strategy Telekom România, Silvia Mihăilescu - Director Marketing, Comunicare şi CSR, ING Bank România, Simona Panait - Marketing & Online Director Samsung Electronics România and Bulgaria şi Şerban Alexandrescu - Asociat & Executive Creative Director Headvertising.
Comitetul de Organizare Effie 2021 a fost format în baza noului algoritm stabilit la finalul anului trecut de către IAA şi UAPR, algoritm ce ia în considerare rezultatele obţinute în competiţie în ultimii trei ani. Astfel, în urma punctelor acumulate în ediţiile 2018-2020, şi-au desemnat reprezentanţi primele 8 agenţii cel mai bine clasate din punct de vedere al performanţelor, respectiv primele 5 companii.
Ȋn prima şedinţă a noului comitet, Irina Pencea a fost votată Preşedinte al Comitetului de Organizare pentru ediţia de anul acesta:
"Mă simt norocoasă de două ori: în primul rând pentru că am fost nominalizată şi am primit votul de încredere al celor mai tari profesionişti din topul Effie, colegii mei de comitet cărora le mulţumesc, şi în al doilea rând, pentru că asta s-a întâmplat tocmai în anul schimbării. Ediţia din 2021 va recunoaşte campaniile cele mai bune din 2020. 2020, anul acela în care în aprilie nu credeam că o să mai avem comunicare deloc, darămite una cu rezultate demne de premii. Dar, dimpotrivă, am văzut exemple bune, campanii care m-au inspirat în 2020, şi sper să le regăsim la Effie 2021, să le aplaudăm cu toţii.
Pentru că Effie 2021 este ediţia în care vedem schimbare pe mai multe planuri: avem o nouă formula de constituire a comitetului pe criterii meritocratice şi avem şansa de a alege dintre campaniile care au răzbit în cel mai impredictibil an, şi care cu siguranţă au făcut-o pentru că au reinventat modelul, reţeta, s-au adaptat extrem de rapid. Aş numi Effie 2021 Ediţia reinventării şi vă invit să luăm cu toţii parte la reinventare: ca echipe de marketing sau de agenţie care înscriu cazuri, ca juraţi, ca susţinători."
Ȋnscrierile în competiţia Effie 2021 sunt estimate să înceapă la finalul lunii februarie, iar Gala de Premiere este planificată pentru luna iunie.
Romanian Effie Awards 2020 este un proiect organizat de IAA România şi UAPR.
Parteneri strategici: Deloitte și Nielsen
Traditional partner: The Institute
Parteneri Media: PRO TV, BIZ, IQads, SMARK și Pagina de Media
Partener de monitorizare: MediaTrust România