Sebas, noi te cunoastem. Esti un adolescent la locul lui. Conduci o masina din clasa compacta si ai doi prieteni buni cu care pierzi vremea. Din cand in cand, dai o tura cu ei prin oras si treceti pe la drive-thru. Daca se intampla sa primesti atentie de la fata care te serveste - fie si printr-o portie in plus de cartofi prajiti - tu rosesti. Noroc ca porti masca si nu se vede. Iti iei cartofii, cu tot cu subtextul ei, si pleci. Dar incepi sa conduci altfel. Incepi sa conduci mai des. La acelasi drive-thru.
Sebas, tu simti ceva. Cartofii prajiti pe care ii primesti de la ea de fiecare data cand revii, sunt desert pentru tine. Deocamdata, nu poti sa faci decat small-talk pe geamul masinii, dar tu ti-ai dori mai mult. Si fix atunci cand te duci sa-i ceri mai mult...
Lasa, ai sa descoperi tu singur ca dragostea nu e la promotie. Si ai sa te intrebi de ce esti atat de naiv. De ce esti tu ala cuminte din grup si de ce dai prioritate masinilor care se baga in fata? Si-ai sa-ti spui in fata ei ca esti un idiot, pentru ca ai fost cucerit de-o campanie de marketing. Dar Sebas, fii naiv. Fii tu ala cuminte din grup si da prioritate oricui vrei. Pentru ca idiot sigur nu esti. O sa ti-o spuna chiar ea: "nu cred ca esti un idiot" e cel mai misto "si eu te plac" spus intr-un spot.
Cam asa ar suna scrisoarea noastra catre Sebas, adolescentul indragostit de Alicia, din spotul McDonalds, semnat de TBWA Spania. Pana la urma, adolescenti sau nu, suntem cu totii intr-un drive-through permanent prin viata. Ce-ar fi sa ne oprim putin, sa iubim?