Digi Mobil dă startul campaniei „Cel mai tare în portare”

Digi Mobil dă startul campaniei „Cel mai tare în portare”
  • După 12 ani de #1 pe segmentul portabilității și aproape 2,4 milioane de numere portate în rețeaua Digi Mobil, DIGI le mulțumește clienților cu o ofertă care îi provoacă să afle cum este să fii „Cel mai tare în portare”
  • Campania se derulează din 27 ianuarie 2021 în cele peste 450 de puncte de prezență Digi din țară, pe site-ul DIGI.ro, prin intermediul agenților de vânzări de teren, dar și în regim telesales (call center)

 

Prețuri și mai avantajoase la abonamentele de telefonie mobilă pentru clienții rezidențiali

Din data de 27 ianuarie 2021, clienții rezidențiali (persoane fizice) care se portează în rețeaua Digi Mobil beneficiază de o reducere de 50% din valoarea abonamentului ales, timp de 6 luni. Cel mai tare în portare se adresează atât clienților noi, cât și celor existenți. Oferta este disponibilă în toate magazinele Digi, online, pe site-ul DIGI.ro, prin apel la serviciul Relații Clienți (031.400.4600) și prin intermediul agenților de vânzare Digi.

Cei care doresc să efectueze portarea online pot accesa site-ul DIGI.ro, secțiunea Mobil, aleg abonamentul dorit și completează câmpurile necesare în vederea plasării comenzii. În cazul clienților existenți*, aceștia pot beneficia de ofertă prin logarea în contul de client DIGI.ro, categoria Mobil. Clienții aleg abonamentul dorit, selectează opțiunea Portare și urmează pașii pentru plasarea comenzii. Oferta se aplică la contractarea serviciului de telefonie mobilă pentru o perioadă de 24 luni.

Avantajul client este valabil pentru oricare dintre abonamentele Digi Mobil: Digi Mobil Optim Nelimitat la 5 EUR (inclusiv TVA), Digi Mobil Optim 3 la 3 EUR (inclusiv TVA), Digi Mobil Optim 2 la 2 EUR (inclusiv TVA). Abonații Digi Mobil Optim Nelimitat care contractează în cadrul acestei oferte un al doilea sau al treilea abonament vor beneficia, suplimentar, de reduceri determinate de volum (3 EUR în loc de 5 EUR, la care se va adăuga și reducerea aferentă campaniei, în funcție de numărul de abonamente active asociate aceleiași adrese).

De aceleași avantaje se pot bucura, în cadrul campaniei, și clienții care dețin telefoane mobile compatibile 5G și care pot efectua trafic suplimentar în rețeaua Digi Mobil 5G Smart, fără a plăti în plus pentru datele consumate în această rețea**. Digi a lansat, în iunie 2019, în România, serviciile de telefonie mobilă la standarde 5G și a făcut posibil accesul utilizatorilor la cea mai avansată tehnologie a momentului, în domeniul comunicațiilor electronice mobile, în cele mai avantajoase condiții comerciale de pe piața locală.

 

De 12 ani #1 la portarea numerelor de telefonie mobilă

Digi Mobil este destinația preferată de portare a utilizatorilor de servicii de voce și date mobile, încă de la lansarea serviciului, în octombrie 2008, potrivit datelor comunicate la începutul anului 2020 de Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM).

Digi Mobil și-a păstrat poziția de lider la portabilitate și în 2020, cu 377.536 numere de telefonie mobilă portate pe parcursul anului, o creștere de 11,8 % cu 2019, în timp ce piața portabilității în rețelele de telefonie mobilă a cunoscut, anul trecut, o contracție cu 2,4% față de anul anterior.

Luna cu cele mai multe portări de numere de telefonie mobilă a fost decembrie 2020, când în rețeaua Digi Mobil s-au portat 38.272 de numere dintr-un total de 93.661. Astfel, în cei 12 ani de existență a serviciului, rețeaua Digi a atras prin portare peste 2.375.000 numere de telefonie mobilă.

Potrivit autorității de reglementare în domeniul comunicațiilor, ANCOM, acoperirea rețelei Digi Mobil pentru serviciile de voce s-a îmbunătățit pe parcursul anului 2020 și a ajuns la 98,02% din populația României, în creștere cu aproximativ 3% față de 2019.

 

*Client existent Digi, indiferent de tipul de serviciu deținut, inclusiv DigiMobil. În cazul clienților care nu dețin deja un abonament Digi Mobil sau nu vor să porteze peste acesta numărul din altă rețea, odată cu portarea online se va solicita și SIM-ul, care va fi livrat prin curier. În cazul clienților care dețin deja un SIM activ în rețeaua Digi Mobil, se va realiza doar portarea online.

** În iunie 2019, a lansat serviciile comerciale în rețeaua Digi Mobil 5G Smart, iar rețeaua se află în plină dezvoltare în mai multe localități din țară (București, Brașov, Bușteni, Constanța, Cluj-Napoca, Craiova, Iași, Mamaia, Oradea, Poiana Brașov, Predeal, Timișoara, Sibiu și Ploiești). Pragul pentru traficul la viteză normală în rețeaua 5G este de 80 Gb/lună, la viteză de acces normală, disponibilă atât în conectivitatea 4G, cât și în 5G. De asemenea, după acest prag, viteza de download se va limita lunar până la 256 Kbps (în loc de 128 Kbps) și viteza de upload până la 128 Kbps (în loc de 64 Kbps). Aceste viteze sunt valabile indiferent de rețeaua în care se realizează traficul de date – 3G, 4G, 5G – sau de tipul de abonament, după atingerea pragului de date mobile la viteză normală.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related