[Event Trends] Flaviu Cicirean (Brand Minds): Evenimentele online vor fi o obisnuita si cred ca vor ramane aici pentru totdeauna

[Event Trends] Flaviu Cicirean (Brand Minds): Evenimentele online vor fi o obisnuita si cred ca vor ramane aici pentru totdeauna

Inca suntem in perioada in care evenimentele offline sunt regandite in online, iar dupa un an, mare parte dintre organizatori si-au facut deja o idee despre ce functioneaza, ce poate fi imbunatatit si despre ce nu se poate face, pur si simplu, decat in offline. Noi am discutat cu Flaviu Cicirean, fondator si Creative Service Director Brand Emotion, despre cum a decurs Brand Minds in 2020 si ce impact vor avea schimbarile pe termen lung:

Evenimentele online vor fi o obisnuita si cred ca vor ramane aici pentru totdeauna. Va fi interesant sa vedem cum va schimba evolutia tehnologica tot ecosistemul: 5G, blockchain, virtual reality, neuro implants, multi sensory devices, holograms, etc.

Povestim asadar cu Flaviu despre impresiile si concluziile din anul precedent, despre mixul de elemente al unui eveniment digital reusit si perceptia publicurilor fata de modul in care functioneaza piata.

 

2020 pentru voi

Anul 2020 a fost foarte interesant, un an in care a trebuit sa regandim tot ce inseamna sustenabilitatea viziunii noastre, un an in care a trebuit sa ne reinventam, un an in care am muncit mai mult ca niciodata.

Editia BRAND MINDS 2020 a migrat in online, unde am extins evenimentul la 3 zile cu unii dintre cei mai mari ganditori ai lumii. Participantii care si-au achizitionat bilet, au beneficiat de upgrade gratuit la toate zilele evenimentului si in plus au primit un bilet extra, gratuit. Am apreciat enorm deschiderea participantilor pentru migrarea in online si pentru sustinerea in a aduce inspiratie de business si in aceste conditii.

Am avut si unele provocari tehnice din care am invatat foarte multe lucruri legat de ce inseamna eveniment online. In acest an am utilizat o platforma din UK, care ne permitea sa cream si experiente pentru sponsori. Din pacate, in primele 2 ore ale evenimentului am intampinat niste probleme cu serverele. A doua zi am migrat catre BRELLA. Nu stiu daca putem sa calculam cumva randamentul avut.

 

Piata de evenimente la inceput de 2021

Piata de evenimente fizice nu exista si nu va exista in perioada imediat urmatoare. Speram din luna Mai sa se mai relaxeze putin toate normele.

Anul acesta vom organiza un eveniment online cu profesorul Costas Markides, unul dintre cei mai importanti strategi de business de la LONDON BUSINESS SCHOOL.

In luna Martie vom lansa evenimentul BRAND MINDS 2022, unde vom avea multe surprize.

 

Impresiile dupa un an de evenimente online

Evenimentele online pot acomoda un numar mai mare de participanti si din diferite colturi ale lumii. La editia din 2020 am avut participanti din peste 50 de tari. Interactiunea este complet diferita in mediul online si cred ca va evolua foarte mult in perioada viitoare. Este doar inceputul. Tehnologia va ajuta foarte mult interactiunea dintre oameni si dezvoltarea unor noi experiente multisenzoriale.

Avantajele evenimentelor online sunt: pret mai scazut al biletului, cost mai redus de productie, - numar mai mare de participanti, participanti din toata lumea. Dezavantajele sunt lipsa interactiunii face to face, lipsa experientei oferite in sala sau lipsa experientelor oferite de catre sponsori.

 

Publicul

Conceptul de "eveniment online"  este foarte nou ca abordare si a fost destul de repede adoptat de catre public. Cred totusi ca "telemunca" creeaza o saturatie asupra mediului online, iar participantii nu vor sa stea toata ziua in fata calculatorului.

Perceptia experientei a fost mixta, deoarece foarte multi participanti au venit la evenimentele noastre fizice si au avut un termen de comparatie.

In viitorul apropiat, tehnologia nu va inlocui evenimentele in persoana, ci mai degraba, va oferi experiente adiacente.

 

Un eveniment digital bun

Cel important lucru este interactiunea si interactivitatea. Am participat la mai multe cursuri unde tot continutul a fost creat special pentru online: surveys, boards, gamification, quests, pollis, voting, desene live, etc.

Evenimentele online vor fi o obisnuita si cred ca vor ramane aici pentru totdeauna. Va fi interesant sa vedem cum va schimba evolutia tehnologica tot ecosistemul: 5G, blockchain, virtual reality, neuro implants, multi sensory devices, holograms, etc.

 

Ce urmeaza

In anul 2021 vom ramane in online si pregatim evenimentele in format fizic ce vor avea loc in 2022.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Sectiune



Branded


Related