Visul american e sa ai succes. In viata si in business, dar mai intai in business. Visul romanesc e sa traiesti visul american. Poti sa te duci peste ocean - mai ales ca noul presedinte a anuntat o politica de imigratie mai permisiva - sa pornesti de la zero si sa faci primul milion de dolari. Asta n-ar fi greu, problema e ca trebuie sa lucrezi la accent. Lasa, mai bine ramai aici si te inscrii la cursuri special gandite sa iti schimbe tie viata in 3 zile. De fapt, tu stii ca asta e doar un hook, dar cand ti-l vinde vocea aia desprinsa parca dintr-un trailer de blockbuster, n-ai nicio problema sa te agati de el. Imbratiseaza filosofia americana a succesului si treci la treaba! Infinge-te! Be Bold! Bine, acum ia-o mai usor ca participi online, probabil cu papucii in picioare si pisica langa tine, dar tot vei ajunge la cea mai buna versiune a ta.
Poate ca nici ai o singura versiune. Poate ai mai multe si intr-una din ele esti un foarte bun creator de continut comic. Daca inca nu ti-ai descoperit-o, stim noi niste baieti care o manifesta de mult. Si mai stim ca si-au deschis un business in acest sens, cu focus pe insighturile bazate pe comedie pe care le pot oferi brandurilor. Sergiu Floroaia, Toma Alexandru si Dan Frinculescu au format Comedy Lab. Experienta lor combinata din advertising si (stand-up) comedy e argumentul prin care incearca sa convinga brandurile si agentiile sa nu se ia chiar atat de in serios. Sau cel putin sa ia comedia mai in serios, adica sa nu o separe total de business.
Primul lor produs e un trailer - o parodie la Brand Minds - care-i aliniaza in acelasi setup pe Bob Reynolds si Todd Duncan. Habar n-avem cine sunt, posibil sa fie chiar inventanti, dar prezenta lui Scumbag Steve si a posesorului expresiei "Sasa cai" alaturi de ei, e un argument tot atat de bun pentru a te inscrie la Brand Memes Live. Daca tot nu esti convins, vom povesti in curand cu Sergiu, pe un ton mai serios, despre proiectul Comedy Lab.