[Media 2021] Alexandra Dimitriu: Românii pot fi numiţi cu siguranță cetăţeni ai lumii digitale, iar numărul celor care adoptă ultimele tendinţe creşte în fiecare an

[Media 2021] Alexandra Dimitriu: Românii pot fi numiţi cu siguranță cetăţeni ai lumii digitale, iar numărul celor care adoptă ultimele tendinţe creşte în fiecare an

Anul 2021 ar trebuie să însemne trecerea de la perspectivele agency-driven la cele industry-driven, în privința măsurării integrate a investițiilor și a performanței din piața media, consideră Alexandra Dimitriu, Chief Media Officer, Publicis Groupe Romania. Pentru ea, este important să se facă distincția între eficiență și eficientizare când vine vorba de alocarea bugetelor pentru TV, iar asta va rămâne o provocare constantă. Altfel, în ciuda crizei, ”anul 2020 s-a încheiat flat la nivel de investiții în total media”. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Zenith

Zenith este The ROI Agency. Printr-o combinatie unica de date, tehnologie si specialisti in domeniu, facem fata chiar si celor mai complexe provocari si contribuim activ la cresterea business-urilor clientilor... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related