Daca toate spoturile din categoria health ar fi asa

Daca toate spoturile din categoria health ar fi asa

Uneori, separam creativitatea de lucrurile serioase. Joaca-i joaca, dar cand e vorba sa ne comportam ca niste adulti, stim ce avem de facut. In special in categoria health, nu vedem prea multe creatii cu imaginatie. Se comunica emotional, dar mood-ul e deseori apasator. Poate ca e firesc. Dar spotul celor de la ROOF Studio pentru Insmed dovedeste ca se poate si altfel. Ca e permis sa te joci printr-o animatie si sa transmiti un mesaj cat se poate de serios. Spunem doar ca povestea e despre un iepuras care nu se potriveste standardelor, un porumbel si o sfoara roz.  

Chiar, ce-ar fi fost daca cineva ar fi venit cu o idee similara pentru campania de vaccinare? Stim, e cat se poate de serios subiectul si nu trebuie subestimat in niciun fel. Sa nu subestimam totusi, nici creativitatea.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded