McDonald’s si DDB Romania marcheaza inceputul de an cu o noua campanie de comunicare integrata, dezvoltata local. Campania este dedicata Home Menu – bundle-ul de produse care vine sa raspunda nevoilor de consum ale clientilor in contextul pandemic, dar si calendaristic actual.
Home Menu include unele dintre cele mai indragite produse McDonald’s (2 meniuri Big Mac, un meniu McChicken™, un Cheeseburger, un McPuisor™ si 3 placinte cu visine) si a fost gandit special pentru momentele impartasite in jurul mesei. Acesta este disponibil in toate restaurantele McDonald’s din tara, atat la McDrive™, cat si la pachet, dar poate fi comandat inclusiv in confortul casei, prin McDelivery™.
"Incercam constant sa ii surprindem pe clientii nostri cu cele mai potrivite combinatii de produse si inovatii prin care sa raspundem nevoilor lor. Mai ales, atunci cand mesele de familie si intalnirile cu prietenii cei mai apropiati in cadru restrans au devenit o noua obisnuinta de care reinvatam sa ne bucuram. Intr-un context definit de restrictii care limiteaza ocaziile de consum in restaurante, dar si de lipsa altor activitati de petrecere a timpului liber, am venit in intampinarea clientilor cu Home Menu - un bundle care sa le permita sa petreaca mai mult timp acasa, alaturi de familie sau de cei dragi."
George Romanescu, Marketing Manager, McDonald’s in Romania.
Campania de comunicare pentru Home Menu este dezvoltata in intregime local, pornind de la abordarea strategica, si pana la executii instore sau online de catre DDB, impreuna cu Tribal Worldwide Romania si OMD. Astfel, campania include trei executii TV, doua executii in OOH, materiale in restaurantele McDonald’s si comunicare in digital, cu amplificare in social media.
"Pentru noi, brieful Home Menu a fost foarte generos pentru ca am reusit imediat sa indentificam foarte multe insight-uri de consumator pe care sa construim comunicarea. De la realitatea work from home-ului, pana la relatia dintre adolescenti si parinti, am vrut sa exploatam adevaruri ale consumatorilor nostri puse in context. Si astfel, s-au nascut natural trei executii pentru TV foarte bine ancorate in prezent, in care consumatorii se regasesc cu usurinƫa. Iar pentru acesti consumatori exista Home Menu – un pachet care impaca pe toata lumea si in care, cu siguranta, fiecare gaseste ce ii place."
Stefan Vasilachi, Creative Director, DDB.
Din partea McDonald’s au contribuit: Paul Dragan - Managing Director, George Romanescu – Marketing Manager si Andreea Ionita - Senior Marketing Coordinator.
Echipa DDB care a lucrat pe acest proiect: Stefan Vasilachi - Creative Director, Alexandru Tocilescu – Senior Copywriter, Mihai Calota – Senior Art Director, Catalin Comiza – Art Director, Luciana Cucoanes – Head of Strategy, Ioana Dobrinescu – Strategic Planner, Irina Angelescu – Account Director, Georgiana Rotaru – Senior Account Manager, Razvan Dumitrescu – Senior DTP, Marian Mihailescu - Senior DTP, Madalina Corneanu – Print Production Manager.
McDonald’s în România (Premier Restaurants Romania):
Premier Restaurants Romania operează restaurantele McDonald’s în România. McDonald’s este lider al pieței restaurantelor, cu 87 de restaurante în 27 de orașe, dintre care 42 restaurante cu McDrive™ și 42 de cafenele McCafé™. Până în prezent, compania a investit peste 800 milioane de lei în România și are o echipă de 5.500 de angajați care le oferă consumatorilor produsele preferate, pregătite din ingrediente de calitate și servite de fiecare dată cu zâmbetul pe buze.
DDB:
DDB este agenția de creație membră The Group.
The Group este lider al industriei de comunicare din România şi include agenţii specializate în servicii de creaţie, digital, media, branding, relaţii publice, producţie, marketing experienţial şi evenimente speciale.