Cristi Dimitriu: Strategia de comunicare a fost slabă, bazată mai mult pe informare didactică, nu pe o conștientizare a importanței vaccinării

Cristi Dimitriu: Strategia de comunicare a fost slabă, bazată mai mult pe informare didactică, nu pe o conștientizare a importanței vaccinării

Prea mult ”armata e cu noi”, prea multă birocrație, prea puțină empatie. Campania de vaccinare din România este prea rigidă și nu ajunge la sufletul sau mintea oamenilor, crede Cristi Dimitriu, co-owner Plurivox. 

Am văzut execuții bune și chiar foarte bune din punct de vedere grafic și video, dar reci, fără potențial de a atinge mare parte din target. Am mai observat că oamenilor nu li se explică pe înțelesul lor și atunci apelează la prieteni sau caută pe Internet. 

Cristi ar fi mers pe un mesaj simplu, care să atragă pe toată lumea: ”revenirea la viața normală”. Oricum, pentru a ajunge la o rată a vaccinării de 70% e clar că e nevoie de mai mult pe partea de comunicare decât se întâmplă acum. Atât din partea autorităților, dar și din partea mediului privat sau a societății civile. Mai multe despre punctele slabe ale campaniei, explică Cristi Dimitriu în rândurile de mai jos. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related