Ad-ul, oul sau gaina?

Ad-ul, oul sau gaina?

Despre dilema - cine a fost mai intai, oul sau gaina?, s-au exprimat si Aristotel si cercetatorii britanici. Iar mai nou, creativii de la TBWA Paris. Fiecare in felul lor: Aristotel a spus ca si oul si gaina au existat dintotdeauna, in spirit, apoi s-au materializat. Cercetatorii au venit cu argumente stiintifice si de-o parte si de alta, si au asociat gainile cu dinozaurii, fiindca scheletul lor corespunde. Iar creativii parizieni si-au vazut de treaba. Adica nici nu i-a interesat sa raspunda la intrebare, dar au folosit-o ca sa atraga atentia: primul lor spot din 2021 e un captatio benevolentiae executat cu multa imaginatie si cu mult buget, care impacheteaza frumos un simplu mesaj al brandului U Shops. 

E firesc sa fie asa, pentru ca advertisingul nu trebuie sa raspunda la intrebari, mai ales la cele existentiale. Adevarul e ca in 2021 nu si-a propus nimeni sa descopere marile raspunsuri ale omenirii. Am fi cu totii multumiti daca n-ar mai fi ca-n 2020. Atat. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related