Olympus promovează sărbătorile cu sănătatea în prim-plan

Olympus promovează sărbătorile cu sănătatea în prim-plan

Suntem în pragul unui Crăciun cu totul diferit față de ce știam până acum. Un Crăciun mult mai restrictiv și precaut, pe de o parte, însă și un Crăciun care ne readuce atenția asupra celor mai importante valori: grija pentru familie și pentru cei dragi și sănătatea. Cele două valori sunt evidențiate în cel mai recent spot online realizat de producătorul de lapte Olympus și semnat de agenția de comunicare integrată Oxygen.

Spotul îl are ca protagonist pe Moș Crăciun, care s-a adaptat condițiilor pandemice și portă mască în vizita sa la una dintre familii. Crăciunul nu este anulat, ci este sărbătorit în condiții de maximă siguranță. Familia vizitată îl întâmpină pe Moș Crăciun cu o gustare sănătoasă, un pahar de Olympus Lapte de Capră, care este și laptele preferat al moșului anul acesta, tocmai pentru că este un produs cu mult calciu și ușor de digerat. Pentru a proteja membrii familiei, Moș Crăciun își păstrează masca pe față pe tot parcursul vizitei, însă ia cu el cutia de lapte Olympus.

 

"Am vrut să arătăm că spiritul Crăciunului rezistă chiar și în condițiile sensibile de anul acesta. Și să îmbinăm entuziasmul și bucuria specifice sărbătorilor cu responsabilitatea și atenția de care este nevoie pentru a-i proteja pe cei dragi. Este o perioadă în care alegerile sănătoase primează și în care este important să avem grijă unii de alții.", a declarat Mădălina Toma (Marketing Manager Olympus Foods).

 

"Este în cultura noastră să acordăm mâncării un rol important de sărbători. La fel ca în fiecare an, și în 2020 Crăciunul este și despre mâncare. Prin spot am încercat să promovăm sărbătorile cu optimismul specific, dar cu mâncare mai sănătoasă, tocmai pentru că sănătatea a devenit un subiect central în viața noastră.", a declarat Alina Mocanu (Account Manager Oxygen).

 

Spotul este difuzat pe canalele de Social Media ale Olympus și pe ecranele digitale de la intrarea în Promenada Mall. Spiritul Crăciunului a fost dus mai departe printr-un concurs pe Facebook, unde oamenii erau invitați să împărtășească scrisoarea lor pentru Moș Crăciun, pentru a câștiga unul dintre cele 15 kituri de sărbători.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info
Sectiunea Update cuprinde comunicatele de presa ale agentiilor si companiilor cu privire la activitatea lor, in special in domeniile comunicarii, marketingului si CSR-ului.
Update este un serviciu oferit companiilor in cadrul platformelor IQads si SMARK.
Daca esti reprezentantul unei companii si vrei sa publici un comunicat de presa prin acest serviciu, ne poti contacta aici.


Oxygen

Fondata in 2008, Oxygen a devenit una dintre cele mai importante agentii de comunicare din Romania. Aceasta ofera servicii integrate de comunicare – Strategy, Brand Positioning & Engagement, campanii... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related