Numitorul comun al noilor spoturi semnate Brands&Bears, pe langa snackurile apetisante, este setul de food-shots spectaculoase, in slow motion, care ne introduc in universul brandurilor Chio si Nutline.
"Anul acesta a fost generos cu noi. Atat in provocari, cat si in proiecte noi, dificile si frumoase. Pentru noi, 2020 a debutat in forta, cu doua spoturi filmate peste hotare, productii mari, cu bugete care ne-au permis sa exploatam la maximum ideile noastre creative, iar rezultatele vorbesc de la sine. Dar, pe masura ce am inaintat in pandemie, am fost nevoiti sa gasim nu numai idei creative, ci si solutii creative, care sa transmita conceptele cu succes, chiar daca am fost limitati de masurile de precautie impuse. La fel se intampla si in cazul ultimelor productii pentru brandurile Chio si Nutline din regiunea Central Eastern Europe, in care am decis sa punctam savoarea si spectacolul aromelor punand produsul in rolul principal. Aici tot tehnologia ne-a sarit in ajutor, folosindu-ne de cadre filmate cu ajutorul unui brat robotic foarte precis, cu obiective si camere foarte performante, manuite cu dibacie de o echipa de filmare talentata, cu multa experienta.
Inceputul proiectului a ridicat multe provocari, inclusiv in etapa de “outsourcing”: pe piata din Romania sunt putini operatori specializati pe filmarea cu brate robotice, ceea ce se reflecta si in costurile ridicate. Am luat in calcul mai multe oferte, inclusiv de la case de productie din Ungaria, unde exista o oferta mai ampla, in cele din urma hotarand sa colaboram cu doua case de productie locale. S-a dovedit a fi o alegere inteleapta, deoarece am putut sa comunicam eficient si sa depasim provocarile ivite in timpul filmarilor, care s-au intins pe parcursul a mai multe zile. Overall, rezultatele au depasit asteptarile clientilor nostri iar spoturile aduc in lumina reflectoarelor imagini memorabile, stimuland gusturile si creand dorinta. Chiar si fara actori.", ne explica Cristian Bulfinschi (Owner & Mananging Director Brands& Bears).
"Noua campanie Nutline pune in lumina focusul din acest sezon rece: gama de arahide la cutie. Exceleaza prin arome diferite, concepte unice pe piata, exprimate de la culoarea ambalajului pana la gustul pronuntat si bine conturat. Cu Miere, Extra Rumenite sau Sarate, obiectivul campaniei a fost sa le traducem savoarea cat mai bine, prin cadre perfecte care arata modul de preparare si prospetimea incapsulata intr-un ambalaj protectiv si resigilabil. Mierea care curge, flacarile reale si o ploaie de sare, ne-au ajutat sa livram catre consumator o experienta de gust premium, pentru un moment de rasfat, nu numai pentru a le cunoaste dar si pentru a le incerca si savura.", a declarat Corina Tanase (Sr. Category Manager Nuts&Seeds)
Echipele participante:
Din partea Intersnack
Iulia Andresoiu – Marketing Director CEE
Marian Chiraches - Marketing Head RO
Corina Tanase – Sr. Category Manager Nuts&Seeds
Catalina Mieila – Jr. Category Manager Nuts&Seeds
Din partea Brands&Bears:
Mircea Coza – Art Director
Alexandra Mocanu – Copywriter
Alexandru Nedelcu– Copywriter
Gabriel Romosan – Creative Director
Adina Suru – Account Director
Andra Dinu - Account Manager
Alex Drug – Senior Account Executive
Intersnack este o companie din industria alimentară din Germania, care in Romania deține mărcile Chio, Nutline si PomBar, in categoriile de chips, nuts&seeds, specialitati si Coapte.
Brands&Bears este o agenție de publicitate full-service înființată în anul 2002, timp în care a obținut mai multe distincții pentru activitatea desfășurată, fiind nominalizată în repetate rânduri la Gala de Premiere Effie, în cadrul căreia a obținut și două premii pentru eficiența în comunicare. Portofoliul Brands&Bears include branduri precum Chio, Pom Bar, Nutline, Doppelherz, Serve, Luxuria, Danone, Interstar, Doraly si Hochland.