În era digitalizării, cea mai bună soluţie de business pentru a-ţi capitaliza nişa de clienţi este un sistem CRM care să-ţi permită să realizezi baze de date custom, GDPR-friendly şi bug-free. Fără XLS-uri, fără baze de date în agende fizice, fără informaţii care părăsesc compania odată cu angajatul.
Pentru a maximiza aceste rezultate, Mediapost Martech dezvoltă aplicaţii HubSpot ce simplifică şi optimizează experienţa CRM pentru ca procesul de folosire să devină cât mai intuitiv, cât mai eficient şi cât mai aplicabil posibil.
Custom Objects Station este o aplicaţie ce permite utilizatorilor HubSpot administrarea informaţiilor nestandardizate permiţând crearea, administrarea şi ştergerea de obiecte CRM custom (tabele cu date non-standard).
Provocarea pe care caută s-o soluţioneze Custom Objects Station se leagă de faptul că niciun business nu seamănă cu altul. Un brand de automobile va avea nevoie să-şi segmenteze contactele şi procedurile într-un mod diferit faţă de o companie ce confecţionează haine sport. Hubspot este un tool foarte versatil, însă Custom Objects Station simplifică şi mai mult modul de administrare al aşa numitelor Custom Objects.
“Am pornit de la ideea unei aplicaţii care să ofere libertatea să-ţi personalizezi şi să-ţi structurezi informaţiile aşa cum consideri mai bine, în funcţie de profilul business-ului tău. Misiunea mea a fost să transform această idee într-un proiect performant, precis şi cât mai uşor de folosit. Custom Objects Station împlineşte aceste criterii fără îndoială“, spune Andrei Gădău, Software Developer Mediapost Martech.
Mediapost Martech a devenit partener Gold Hubspot la doar 3 luni de la iniţierea colaborării cu acesta şi, în momentul de faţă, este una dintre companiile principale din categoria transformării digitale pe piaţa din România.
Serviciile Mediapost Martech acoperă domenii precum Digital Transformation sau Marketing Automation.
Ca parte a grupului Mediapost, ce include și Interactions precum şi alte companii de comunicare şi marketing direct, suntem activi de peste 20 ani pe piața românească și suntem prezenți și pe 5 piețe europene.
Experiența noastră formată în peste 200 campanii ne-a ajutat să dezvoltăm propriile noastre produse de automatizare, achiziționate de peste 20 de companii.
Mediapost Martech este Partener Gold HubSpot și Partener Salesforce.