Campania “Poftă emotii, poftă de viață”, lansată în vară de WOPA și Floriol, continuă cu o poveste de Crăciun. La finalul unui an complicat, plin de emoții de tot felul, masa de sărbători ar trebui să fie un moment de bucurie deplină. Așa că anul acesta, Floriol te invită să pregătești o cină de Crăciun exact cum vrei tu să fie. Doar cu ingredientele care îți plac, asezonate cu cele mai sincere emoții.
TIMP DE PREPARARE: După sufletul fiecăruia
DIFICULTATE: De la ușor la complex, după gust
INGREDIENTE:
- Poftă de nostalgie
- Poftă de mulțumire
- Poftă de pace
- Poftă de visare
- Floriol din belșug
MOD DE PREPARARE:
Rețetele cu “Poftă de emoții de Crăciun, poftă de viață” by Floriol, powered by WOPA, sunt ideale atât pentru adepții bucătăriei tradiționale, cât și pentru vegani sau pentru iubitorii dietelor keto.
„Când vine vorba de masa de Crăciun, primul gând pentru fiecare român e: friptură, salată de boeuf, cârnați, plus cozonac până nu mai poți. Ori Crăciunul este simțit diferit de fiecare dintre noi și mesele de Crăciun sunt cel puțin la fel de variate. Adică, dacă nu îți place piftia... e OK! De aceea am vrut să recunoaștem acest lucru și să oferim alternative de rețete care să se plieze pe felul în care oamenii simt Crăciunul.”, spun Alina Nechita (Art Director vegan) și Daniel Hărmănescu (Copywriter non-vegan) de la WOPA.
“Emoția rămâne cel mai important ingredient pentru o masă perfectă. După 20 de ani de prezență pe piața din România și 15 ani în care a urat românilor ”Poftă de viață”, Floriol știe bine acest lucru și le propune consumatorilor săi un stil de viață echilibrat și sănătos. Pe Floriol.ro găsiți o mulțime de sfaturi și abordări din partea nutriționiștilor, dar și peste o sută de rețete numai bune de pus în practică pentru masa de Crăciun și nu numai.”, a adăugat Monica Spiru (Marketing Manager România & Bulgaria).
SERVIRE:
“Poftă de emoții de Crăciun, poftă de viață” de la WOPA și Floriol se servește integrat în digital, pe YouTube, Facebook și Instagram, cu ajutorul unor influenceri precum Bucătar Maniac (pentru bucătăria românească), Miruna Lica (pentru bucătăria keto) sau Alina Dragne (pentru bucătăria vegana).
ECHIPA
Din partea WOPA:
Creative Director: Dragoș Ometiță
Senior Copywriter: Daniel Hărmănescu
Senior Art Director: Alina Nechita
Head of Social Media: Anca Duma
Social Media Manager: Delia Constanda
Account Director: Andra Ţivichi
Din partea Bunge:
Monica Spiru: Marketing Manager România & Bulgaria
Camelia Miu: Brand Manager
Bunge Limited (NYSE: BG) este un lider global în domeniul agribusiness și alimentar, operând în peste 40 de țări, cu aproximativ 35.000 de angajați. Bunge comercializează, depozitează și transportă semințe oleaginoase și cereale pentru clienți din toată lumea.
Bunge România este unul dintre principalii actori din sectorul agribusiness din România, mai ales în ceea ce privește comercializarea și procesarea cerealelor, a semințelor de floarea-soarelui, rapiță și soia, fiind, de asemenea, un actor cheie în sectorul alimentar prin mărcile sale Floriol, Unisol, Ulvex si Raza Soarelui.
Bunge România contribuie la îmbunătățirea vieții oamenilor prin continua dezvoltare a liniei de uleiuri vegetale, controlând în mod sustenabil prin operațiunile sale întreg lanțul de aprovizionare, de la achiziționarea semințelor, până la produsele finale care ajung la clienți și consumatori. Prin intermediul operațiunilor de procesare locală a semințelor de floarea-soarelui, rapiță și soia, compania oferă partenerilor săi servicii logistice de calitate, disponibilitate si profesionalism. Depunem eforturi pentru a îmbunătăți starea de sănătate și obiceiurile de nutriție a clienților noștri, prin permanenta dezvoltare a produselor, și prin standardul ridicat de calitate și siguranță.