Datacor lansează noul branding cu ocazia aniversării celor 18 ani de activitate.
Datacor, unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții de comunicații și infrastructuri inteligente din țară, are o nouă identitate vizuală, lansată odată cu aniversarea a 18 ani de activitate pe piața din România. Începând de luna aceasta, Datacor și toate produsele și serviciile companiei se aliniază la noua identitate de brand.
“Noua identitate vizuală şi procesul de rebranding reprezintă un element important al strategiei de expansiune şi dezvoltare a companiei la nivel internațional. Tocmai am finalizat investiția de 1.2 mil Euro în fabrica și sediul nou din Parcul Industrial Bistrița Sud, iar, începând cu ianuarie 2021, vom investi în lansarea producției și promovarea produselor pe piața europeană. Una dintre țintele noastre pe 2021 este să ne facem cunoscuți pe piața europeană în calitate de producător de soluții de conectivitate fibră optică de înaltă calitate.“, a declarat Cristian Bilegan, Chief Marketing Officer în cadrul Datacor.
Noua identitate vizuală a companiei a companiei a fost realizată în parteneriat cu agenția Terentino și reflectă valorile dezvoltate în cei 18 ani de activitate ai companiei, folosind culorile clasice ale brand-ului Datacor, dar încorporează totodată strategia de dezvoltare la nivel global a Datacor, care se reflectă în elementele grafice simplificate și modernizate.
“Revizuirea identității vizuale a Datacor a fost un proiect atipic, în sensul ca totul a funcționat neașteptat de bine. Cristian, împreună cu echipa Datacor, au avut o viziune foarte clară despre ce vor să obțină prin rebrandingul agenției. Astfel identitatea vizuală Datacor a evoluat în mod natural în linie cu poziționarea mărcii, oferind un look modern potrivit celor care își doresc un business progresiv, pregătit pentru economia digitală.”, a declarat Harry Ioncica, Viral Marketing Hustler la Terentino.
Pornind de la obiectivele de creștere pe plan local și internațional a produselor și serviciilor Datacor, identitatea vizuală a companiei a fost adaptata pentru a se alinia la valorile existente. Întreaga activitate Datacor are la bază un set de valori care a ajutat compania să construiască parteneriate de succes și de lungă durată cu clienții și furnizorii:
- Calitatea - Serviciile și produsele oferite se ridică la standarde ireproșabile de calitate;
- Inovația - Credem în puterea inovației de a face diferența pe o piață concurențială și de aceea promovăm noile tehnologii și producătorii inovatori;
- Onestitatea – Construim fiecare proiect pornind de la încredere reciprocă cu partenerii noștri;
- Promptitudinea – Luăm în serios nevoile clienților noștri și le tratăm cu prioritate.
Datacor este o companie 100% românească, integrator de soluții inovatoare de comunicații, securitate și electrice, operând în segmentele office, retail și industrial. Din 2002 până în prezent, compania a crescut continuu, ajungând la o echipă de peste 86 de persoane și o cifră de afaceri de 8.838.442 de euro.
Compania își propune să își mențină poziția pe piața românească prin adoptarea celor mai inovatoare tehnologii de comunicații, având în plan, în același timp, extinderea pe noi piețe europene.
Terentino a fost înființată în 2015 este o agenție care combină creativitatea cu strategia și cele mai noi instrumente de marketing digital pentru a oferi antreprenorilor soluții eficiente de promovare în care fiecare leu investit aduce rezultate atât pe termen scurt cât și pe termen lung. Strategiile noastre de creație și media sunt gândite, monitorizate și optimizate permanent pentru a atinge obiectivele angajate în fața clienților și a genera valoare.