În anul în care cuvântele „anulat” sau „amânat” au marcat majoritatea evenimentelor cu tradiție, agenția pastel și Sun Plaza au găsit o soluție pentru a aduce extra bucurie de iarnă cu ocazia aprinderii luminițelor de Crăciun, eveniment cu tradiție pentru centrul comercial, care atrăgea anual mii de participanți.
„Jerusalema”, cel mai fredonat hit al anului, a fost capul de afiș al evenimentului din acest an, iar interpreții Master KG și Nomcebo au dat tonul acestor Sărbători de Iarnă în Sun Plaza.
Fără să fi fost anunțați în prealabil, pe 19 noiembrie, la ora 19:00, interpreții sud-africani i-au salutat pe vizitatorii centrului comercial de pe ecranele special amplasate, dând startul numărătorii inverse pentru aprinderea luminilor de sărbători. Imediat după aceasta, cei doi au interpretat cunoscuta lor piesă, în timp ce câțiva dansatori i-au surprins pe cei prezenți cu un flashmob de câteva minute, realizat în conformitate cu regulile de distanțare socială și măsurile de siguranță.
Momentul a fost unul neașteptat atât pentru cei ce erau la cumpărături în centrul comercial, cât și pe cei care se aflau întâmplător pe esplanada Sud, fiind primit cu entuziasm și de urmăritorii de acasă, care au văzut surpriza online, pe canalele de social media Sun Plaza.
„Aprinderea Luminițelor este cel mai așteptat eveniment al anului pentru comunitatea Sun Plaza. Este momentul care aduce multă bucurie oamenilor din comunitate, drept dovadă sutele de mesaje pe care le primim an de an de la oamenii care ne transmit impresiile de la eveniment sau ne întreabă când se organizează următorul eveniment. Deși perioada pe care o parcurgem este complicată, iar limitările în care trăim cu toții erau argumente solide să renunțăm la tradiția aprinderii luminițelor, am decis să nu facem acest lucru, ci să ne adaptăm. N-a fost o decizie ușoară și recunoaștem că am avut emoții foarte mari, însă strategia propusă de pastel ne-a permis să oferim bucurie oamenilor, în condiții de maximă siguranță.”, au declarant reprezentanții Sun Plaza.
„Să aduci bucurie, chiar și pentru câteva minute, într-o lume în care pare că nu mai este loc de nimic bun, a fost gândul cu care am plecat la drum în această campanie. Și pentru că ritmurile „Jerusalema” au fost cele care au trecut frontiere și continente, unind oamenii, ne-am propus să le aducem în Sun Plaza. Energia Master KG și Nomcebo a fost extraordinară, iar emoția pe care am văzut-o la oameni, a fost răsplata multor săptămâni de nesiguranță,” explică Manuela Silică, Account Director pastel.
„În vremurile acestea, în care suntem privați de apropierea celor dragi, ne dorim cu toții ca brandurile noastre de suflet să ne ofere, prin adaptarea tradițiilor, un simț al normalității și al apartenenței la comunitate. De aceea, am considerat extrem de important să creăm o strategie prin care Sun Plaza să transmită emoția intrării în sezonul sărbătorilor și să facă acest lucru într-un mod responsabil, care să respecte măsurile de precauție specifice.”, a declarat Dana Nae Popa, Managing Director pastel.
Campania de comunicare a evenimentului a cuprins o etapă puternică de teasing în online și OOH, iar revealingul a fost susținut printr-o campanie de PR și social media.
Jerusalema, senzația muzicală care a cucerit Globul
Cu peste 200 de milioane de vizualizări pe Youtube, „Jerusalema” este piesa DJ-ului și producătorului sud-african Master KG, realizată împreună cu vocalista de aceeași origine, Nomcebo Zikode. Combinație a stilurilor house și gospel, „Jerusalema” a cucerit publicul de pretutindeni, ajungând pe primul loc în Belgia, Țările de Jos, România și Elveția și în topul 10 al multor țări europene. Mai mult, „Jerusalema” este un fenomen global, piesa devenind virală la mijlocul anului 2020, când #JerusalemaChallenge a cucerit și rețelele de socializare. Pe ritmurile „Jerusalema” au fost organizate flashmob-uri în întreaga lume, fiind piesa care a mișcat oameni de pe toate continentele.
Sărbătorile de iarnă sunt despre a fi împreună, însă momentul oferit de Sun Plaza cu ocazia aprinderii luminilor de sărbătoare îndeamnă la a fi împreună în siguranță, aproape de cei dragi.
Echipa pastel:
Răzvan Dumitrescu – Senior Strategic Planner
Laura Iane – Creative Director
Cristina Icnoțiu – Art Director
Adelina Gavrilă – Graphic Designer
Horia Cucută – Motion Designer & Video Editor
Ionuț Ungureanu – Copywriter
Liuba Grecea – DTP
Manuela Silică - Account Director
Alexandra Colea – Account Executive
Victoria Donos – Head of PR&Social Media
Echipa SUN PLAZA:
Denisa Irimia – Social media & Web Content Coordinator
Elena Tudor – Marketing Specialist
Cristina Costăchescu – Marketing Manager