Cele două companii anunță finalizarea formalităților prin care Mindshare preia contul de media planning și buying al OMV Petrom pe piața din România.
Experții Mindshare oferă echipei OMV Petrom servicii de consultanță și strategie media, planificare și media buying pentru toate mediile (TV, Online, Print, Radio, Out of Home media). Parteneriatul are obiective pe termen lung și întregește gama pe servicii pe care agențiile WPP le oferă OMV Petrom în România.
“Este o onoare să reușești să câștigi încrederea unui jucător din prima ligă. Este și o mare responsabilitate, în egală măsură. Știindu-mi echipa, sunt încrezător că vom fi la înălțime și că vom veni cu cele mai eficiente soluții de comunicare integrată. Suntem aici să ne asigurăm că investiția OMV Petrom în publicitate va fi valorificată la cel mai înalt nivel.”, Cătălin Găitănaru, CEO Mindshare.
Finalizarea acestui parteneriat vine în contextul complicat și provocator al anului 2020, pe o piață de media marcată de o digitalizare accelerată și de un val de incertitudine fără precedent. În ciuda acestui context, Mindshare a rămas pe poziție fermă, acționând ca un consultant profesionist în raport cu clienții săi. Echipa Mindshare oferă servicii și expertiză de comunicare la cel mai înalt nivel clienților săi, precum și consultanță cu privire la tendințele actuale și noile comportamente ale consumatorilor, în contextul generat de pandemie.
“În această perioadă am știut că cel mai important lucru este să stăm aproape de clienți. Momentul de derută generat de pandemie a creat o nevoie și mai puternică de suport, de consultanță strategică, de expertiză. Clienții au nevoie de insight-uri, de studii, de viziune de viitor. Ne-am străduit să nu lăsăm descoperite aspecte esențiale ale business-urilor clienților noștri, iar faptul că, iată, reușim să câștigăm încredere mai departe, este un semnal care ne validează munca.”, adaugă Cătălin Găitănaru, CEO Mindshare.
Prioritatea majoră a Mindshare pentru perioada imediat următoare este consolidarea poziției sale pe piața de media, ca parte a celui mai avansat grup de comunicare la nivel mondial – WPP – prin lansarea constantă de noi servicii de comunicare inovatoare.