Anul acesta ne-am obisnuit cu contextul in care fiecare isi vede de task-urile lui, la casa lui. Angajatii de pretutindeni au capatat un ritm, iar ritmul a fost impus uneori de cate un manager bidimensional pe Zoom, care organiza un call spontan si zicea ceva de genu' - avem problema asta de rezolvat, descurcati-va! Fiti creativi! Si inchidea repede. Asa face acum si Steve Carell in spotul pentru Xfinity facut de Goodby Silverstein & Partners. E tot un manager bidimensional pe Zoom, doar ca are burta. Si barba. Steve Carell e Mos Craciun si isi provoaca elfii sa vina cu idei relevante de cadouri, pentru ca 2020 a fost un game-changer si e nevoie de adaptare.
Despre Steve se spune ca ar fi cel mai de treaba tip de la Hollywood. E posibil, dar acum tot le-a inchis elfilor conferinta in nas. Asa ca elfii au fost nevoiti sa improvizeze si sa renunte la cadouri de tip clopote de Craciun supradimensionate pe care le comandau de la teleshopping-ul lor. Le-a fost greu, dar ideea a venit cand unul dintre ei a vazut niste copii jucandu-se in zapada. A fost de ajuns. Noile cadouri sunt vechile momente de bucurie din Craciun, reimpachetate in cutii frumoase.