În sfârșit, ceva bun de la 2020

În sfârșit, ceva bun de la 2020

Sunt legende multe despre petrecerile de Craciun de la birou. Se intamplau lucruri. Ieseau la iveala personalitati, talente ascunse si pasiuni secrete. Bine, se intamplau si lucruri mai grave, gen Secret Santa. Dar lumea mima perfect fericirea, dupa un an mai mult sau mai putin productiv. Cu gin, cu selfie-uri si mult parfum. Sincer, nu prea voia nimeni sa vina, dar toti dadeau check-in. Era genul de petrecere despre care a doua zi spunea ca nu-ti mai amintesti nimic si nu te simteai vinovat pentru asta. Pentru ca, sa recunoastem, erau destul de boring. Oricat de creativi ar fi fost colegii in organizare, tot plutea in aer ceva din atmosfera aia de sedinta. Si uite asa, poate ca ajungeai chiar sa crezi in Grinch. 

Cam asta vrea sa spuna brandul american de bere Miller, in spotul de sezon, in care celebreaza intalnirile restranse dintre prieteni, acasa, in detrimentul celor de la birou. Totusi, doar pentru ca Miller a avut chef de mistouri si a mers pe insightul asta, nu inseamna ca petrecerile de Craciun erau chiar atat de plictisitoare. Cel putin, nu toate. Ah, daca ar vorbi mansarda noastra creativa....

Prin urmare, titlul e un clickbait. Noi ne vrem petrecerile inapoi. Si promitem sa nu mai exageram cu parfumul.  

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related