[2020. Ghid de supravietuire] Andreea Nemens: Nu am facut exces de intalniri online. Asta a fost norocul meu, ca pandemia sa nu ma prinda in vreo corporatie

[2020. Ghid de supravietuire] Andreea Nemens: Nu am facut exces de intalniri online. Asta a fost norocul meu, ca pandemia sa nu ma prinda in vreo corporatie

Am rugat oamenii alături de care facem bilanțul acestui an tulbure ca, pe lângă gânduri și cuvinte, să ne trimită și o fotografie cu ei, aceea care spune cel mai bine 2020. Andreea Nemens, Senior Strategic Consultant 11.22, ne-a dat imaginea de mai sus, cu explicatia: ”Bucuria fiecarei iesiri in natura a echivalat cu o calatorie la ocean, la un castel, ceva magic”. Andreea spune ca cel mai mult i-au lipsit anul acesta calatoriile si intalnirile cu ceilalti. Altfel, a avut tot ce i-a trebuit. 

Liniste. Izolare. Timp. Detasare. Constientizare. Am avut experiente culturale online si asta a fost o premiera, nu mai mersesem la teatru din pat si nici intr-un muzeu cu cafeaua in mana. Mi-a placut.

A invatat sa fie mai chibzuita, si-a cumparat masina de facut paine, iar in agentie a cautat sa tina echilibrul. Fiind lansati de mai putin de un an, a fost un test greu pe care l-au trecut cu bine. Despre toate acestea - viata, job, descoperiri - povesteste Andreea in randurile ce urmeaza:

 

2020. Ce a fost cel mai greu, ce a fost usor, ce a fost bun, ce a fost urat

Cel mai greu a fost sa acceptam ca lumea si viata noastra poate sa se schimbe peste noapte. Si asta, dupa mine, este si cel mai bun lucru. Faptul ca am avut sansa sa realizam ca tot confortul nostru, planurile noastre sunt o mare bula de sapun si ca absolut totul poate sa se schimbe intr-o clipa.

 

Ce a ajutat cel mai mult 

Relatia cu Dumnezeu si familia.

 

Ai putea trai online?

Cel mai mult mi-au lipsit calatoriile si intalnirile cu anumiti oameni. In rest…am avut tot ce mi-a trebuit. Liniste. Izolare. Timp. Detasare. Constientizare.

Nu am facut exces de intalniri online. Asta a fost norocul meu, ca pandemia sa nu ma prinda in vreo corporatie, in vreun rol de management sau in vreo agentie mare.

In agentia noastra deja se lucra online de ceva timp, deci pandemia nu a facut decat sa ne dea ocazia sa exersam.

Am avut experiente culturale online si asta a fost o premiera, nu mai mersesem la teatru din pat si nici intr-un muzeu cu cafeaua in mana. Mi-a placut.

 

Shopping, prioritati

Am invatat sa fiu mai chibzuita. Si asta e o mare realizare. Printre lucrurile utile pe care le-am cumparat a fost o masina de facut paine. 

 

De la job

11.22 – a fost greu sa ne gasim echilibrul sa continuam. Fiind lansati de niciun an am fost incercati mai tare decat alte agentii care aveau un portofoliu mai mare de clienti. A fost un mare test pentru noi si cred ca l-am trecut si vrem sa continuam.

A fost provocator sa ne adaptam strategia si mesajele campaniilor la care lucram pe noul context, in conditiile in care fie tocmai lansam un produs sau o campanie sau trebuia sa facem un mare eveniment in toamna. Cea mai mare reusita este ca am reusit sa continuam.

 

Cea mai tare campanie din 2020

As puncta ce am apreciat din tot am vazut ca s-a facut nu pentru idee sau executie in sine, ci pentru ce a urmarit. Au fost sute de reactii tactice, majoritatea veneau pur si simplu sa puncteze ca si ei inteleg contextul si bifeaza, se aliniaza unui trend de a reactiona, nu insemna ca aveau si empatie sau ca urmareau vreun efect serios.

Am apreciat cand companiile au si facut ceva concret nu doar au dat mesaje despre cum inteleg ei oamenii. Am apreciat onestitatea si simplitatea unui gest. Am apreciat cand liderul unei companii si-a asumat sa iasa in fata sa vorbeasca sau cand un brand s-a pus pe el la final si a lasat tot spatiul oamenilor obisnuiti sa fie vazuti si in felul asta a respirat viata nu advertisingul.

 

Inspirational de final

Cred ca a fost si este o sansa extraordinara pentru fiecare om sa isi evalueze calatoria, destinatia, in ce isi pune timpul, unde isi pune atentia. O ocazie unica sa vezi lucrurile si micro (casa si viata ta, sa te scufunzi mai bine in ea sa vezi cum te simti), dar si macro (sa iti faci o idee despre cum merge lumea si sa iti dai propria definitia asupra vremurilor).

Cred ca omenirea se triaza, cei care aveau o cautare vor cauta mai departe, cei care se lamentau si gaseau vinovati vor face asta in continuare, curajosii vor fi mai curajosi, iar fricosii...

Se produce un clivaj serios. Unii se mai trezesc.

Tinerii vor vrea altceva de la lumea in care traiesc, sper asta, vreau sa cred in sansa asta ca ei si noi sa schimbam comunitatile in care traim, sa ne inconjuram de oameni misto la munca, cu aceeasi energie si viziune, sa vrem sa intram in politica si administratie ca sa se auda si alte voci, ca lucrurile sa schimbe.

 

Pentru 2021

Imi doresc ca in 2021 sa nu ne lasam coplesiti de frica, de vestile proaste, sa avem fiecare mai multa disponibilitate pentru cel de langa noi, sa colaboram, sa ajutam, sa nu trecem nepasatori.

Imi doresc sa se coaguleze mai mult binele, pentru ca raul se cam baga peste tot.  

 

2020 intr-un meme

Hai sa inchid cu o glumitza.  

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related