IAA şi UAPR anunţă schimbări în structură şi un nou mod de formare a Comitetelor de Organizare Effie

IAA şi UAPR anunţă schimbări în structură şi un nou mod de formare a Comitetelor de Organizare Effie

Asociaţiile industriei de publicitate care organizează Effie în România anunţă că, începând cu ediţia 2021, Comitetele de Organizare Effie vor fi formate din 13 persoane (12 membri + 1 Preşedinte) şi se vor alcătui pe baza unui algoritm ce va lua în considerare rezultatele obţinute în competiţie în ediţia din anul curent şi din precedenţii 2 ani.

Cele 13 poziţii disponibile vor fi repartizate după cum urmează: 8 pentru agenţii şi 5 pentru clienţi.

Locurile disponibile pentru agenţii şi clienţi se vor aloca în funcţie de punctajele acumulate în 3 ediţii consecutive Effie (ediţia curentă + 2 ani anteriori).

În cazul agențiilor punctele luate în calcul vor fi doar punctele obținute ca agenție principală. (nu se vor acumula şi punctele obţinute prin creditare). În cazul clienţilor se vor considera punctele obţinute de fiecare brand din portofoliul respectivei companii (acolo unde este cazul).

În cazul în care pe ultimul loc se vor afla două sau mai multe agenţii sau companii, decizia de cooptare în comitetul de organizare va fi luată de Consiliile Directoare ale celor două asociaţii în funcţie de contribuţia, experienţa şi interesul faţă de competiţie a fiecărei agenţii sau companii în parte.

Agenţiile şi companiile care se vor regăsi în structura Comitetului de Organizare vor fi invitate să îşi desemneze câte un reprezentant. Preşedintele fiecărui Comitet de Organizare va fi ales de către cei 13 reprezentanţi, din rândul acestora.

Schimbările propuse vin în întâmpinarea nevoilor industriei pentru o mai bună reprezentare a întregului spectru de agenţii şi companii care creează comunitatea de marketing şi comunicare şi reflectă interesul, experienţa şi rezultatele constante ale actorilor industriei faţă de Effie.

“Prin acest algoritm obţinem o mai bună reprezentare în comitet pentru toate tipurile de agenţii şi clienţi din piaţă, eliminând orice posibilitate de contestare sau nemulţumiri. Sperăm că acest sistem să funcţioneze pe măsura aşteptărilor.”, a declarat Ştefan Iordache, Preşedinte UAPR.

“Algoritmul încurajează meritocraţia, performanţa, transparența, menţinerea nivelului la cele mai exigente standarde.”, a declarat Valer Hancaș, Preşedinte IAA România.

Fiecare Comitet de organizare va fi sprijinit de reprezentanţi din structurile executive ale celor două asociaţii şi de reprezentanţi ai producătorilor evenimentului.

IAA
IAA România este cea mai vastă şi mai reprezentativă asociaţie profesională a industriei de marketing, comunicare şi media, un parteneriat strategic unic ce reprezintă interesele a peste 110 companii active în industrie: clienţi de publicitate, agenţii de publicitate şi media şi instituţii mass media. Obiectivul IAA este să transforme România într-un hub global creativ, devenind astfel busola industriei de marketing şi comunicare.
IAA România este afiliată la IAA Global cu sediul la New York şi filiale în peste 56 de țări. Pentru activitatea sa la standarde de excelență, IAA România a primit de 3 ori premiul global IAA Inspire Award - pentru cea mai activă şi creativă filială din lume.

UAPR
Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania este asociatia profesionala care reuneste cele mai importante agentii de publicitate si media din industrie. Fondata in 2000, UAPR urmareste apararea intereselor agentiilor de publicitate, dezvoltarea si profesionalizarea industriei si promovarea unor standarde profesionale de referinta.
UAPR reprezinta o sursa de educatie pentru profesionistii din industrie si urmareste promovarea unor standarde profesionale care sa fie acceptate si asumate de cei 38 de membri ai sai, pentru a asigura astfel calitatea serviciilor oferite clientilor. In acest sens, asociatia sustine adoptarea unor Ghiduri de Bune Practici in industrie.
Obiectivul UAPR este acela de a creste transparenta si standardele in comunicare, de a mari capacitatea de auto-reglementare a industriei si de a pune Romania pe harta internationala prin deschiderea catre colaborari cu alte tari. UAPR este membra a Asociatiei Europene a Agentiilor de Comunicare (EACA).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related