Ce frumos e cand se aduna toata familia de sarbatori. E o energie buna in casa. Mai sunt niste scapari, sigur, dar atat timp cat toata lumea e imbracata frumos si isi vede de task-urile impartite informal, Craciunul are sanse bune de reusita. Cel putin, asta iti spui la inceput. Insa, cu cat petreci mai mult timp in acest experiment social deghizat, cu atat iti dai seama ca fiecare membru al familiei are ciudateniile lui.
Dar pentru ca tu esti cumsecade, inchizi ochii si eventual stergi din urma daca ramane ceva mizerie. Si ramane. Si stergi. Nu uita, Craciunul inca are sanse bune. Si oricum, curcanul e aproape gata. Aproape. Mereu mai intervine ceva. Si altceva. Si te intrebi ce cauti tu in familia asta. Ajungi sa chestionezi chiar conceptul Craciunului. Si iti dai seama ca nu e despre eforturile pe care le depui tu si ceilalti - sau mai mult tu decat ceilalti - ca sa iasa bine. E despre cat de bine reusesti sa te simti, cand iese prost.
Spotul semnat de AMV BBDO pentru Plenty este disruptiv si vorbeste altfel despre magia sarbatorilor de Craciun, totusi, conceptul pare a fi imprumutat de la un alt brand din aceeasi categorie, despre care am scris aici.