Ne-am luat intrebarile si am pornit cu ele pe Tik Tok, in cautare de povesti. Si am vorbit cu oamenii din agentii - creativi si responsabili cu Social Media - despre ce se intampla pe aceasta platforma care a explodat in 2020. Ne-au spus ca cel mai important, cand intri pe Tik Tok, e sa lasi prejudecatile la intrare. Si hainele serioase de brand. Si apoi, din scroll in scroll vei descoperi un playground surprinzator. E timpul sa vorbim acum si cu creatorii de continut de pe Tik Tok. Lorena Serban a inceput sa posteze filmulete cu dans, dar si-a dat seama ca oportunitatile sunt mult mai diverse. Acum are 194.000 de followeri si 5,9 milioane de like-uri.
Mi-am dorit sa aduc si in Romania un continut de buna calitate “exact asa cum vezi in afara“, iar contul meu sa fie divers și plin de culoare.
Vorbim cu @serbanlorena despre faima, viral, functiile complicate ale aplicatiei si comunitatea de aici.
Cum ai descoperit Tik Tok
Aveam aceasta aplicatie de când se numea musical.ly însă am devenit mai pasionata de ceea ce poate oferi pentru creatorii de conținut anul acesta, aproximativ in perioada carantinei.
Am inceput sa postez pe partea de dance, ca toata lumea, pana cand mi-am dat seama ca nu este atat de special si ca aplicația ofera foarte multe posibilitati creative si tot ce ai nevoie este putina motivatie. Mi-am dorit sa aduc si in Romania un continut de buna calitate “exact asa cum vezi in afara“, iar contul meu sa fie divers și plin de culoare.
Care-i treaba cu toate functiile din TikTok
Funcțiile sunt superbe! Poti filma totul dintr-o data! Nu mai ai nevoie de edit post productie. Faptul ca exista atatea melodii si sunete este minunat! La inceput mi-a fost greu sa înteleg functiile, insă nu m am demoralizat si i-am dat de cap!
Cand au inceput sa vina followerii
Am început cu coregrafii virale, iar followerii au început sa vina atunci cand am facut cateva clipuri de cosplay, in care le-am jucat pe Bambi, Belle, Rapunzel etc. Mai apoi am inceput sa fac facepainting și outfituri, care prind foarte bine.
Next level
Nu am pornit vreun challenge oficial, însă ma bucur sa văd ca sunt persoane care se inspira ori din machiajele mele ori din outfituri. De asemenea, cu echipa mea de la Squad Influencers am luat deja parte la multe challenge-uri pe TikTok, primele din Romania facute de catre branduri.
Continut TikTok international vs. local
International clar! Gap-ul nu ar fi mare daca noi, cei din Romania, dorim progresul si gandim in afara cutiei din punct de vedere al ideilor. Au fost trenduri pornite si din Romania iar pagina cu hashtagurile saptamanii este de ajutor!
Colaborari cu brandurile
Aveam 25K cand am primit o oferta de brand. Am avut o super campanie cu Lipton, unde a trebuit sa dansez pe o coregrafie creata chiar de catre mine! Am fost super bucuroasa. Între timp am mai avut colaborări cu Gymbeam, Nyx și alte site-uri de haine.
Brandurile mi-au dat intotdeauna mana libera pe TikTok! Intr-adevar, ca la orice campanie, fie ca este desfasurata pe Instagram sau alt canal, exista un brief si cateva directii, insa gandim totul impreuna.
Sunt tare fericita ca ma pot dezvolta și pe platforma asta. Pentru mine, sa lucrez cu o agenție este esențial. Îti ofera tot suportul si vizibilitatea de care ai nevoie.
Challenge-uri
Clar poti creste fata a face challenge-uri! Te ajuta mai mult sa folosesti sunete populare.
Brandurile pe TikTok
Parerea mea este ca ar trebui in primul rand sa creeze content natural, similar cu cel al userilor apreciati, iar apoi, ca extra idei, ar putea sa faca videos behind the scenes, cu angajații, de exemplu. Oamenii iubesc contentul natural si sunt curiosi cum e in spatele unui brand mare.
Proiecte pe TikTok care ti-au atras atentia
Imi place foarte mult contul Nike, ohPolly, Nakd Fashion și Nyx si de asemenea mai toate campaniile din care am facut parte. Lipton a acaparat vara asta.
Cat crezi ca va dura hype-ul pe TikTok
Eu sper ca mult. Am inceput putin mai tarziu si sper sa functioneze tot asa de bine. Noi, content creatorii, sunt sigura ca ne dorim ca algoritumul sa ne ajute.