Web Ventures și Foxall Studio semnează noua platformă ivatherm.ro

Web Ventures și Foxall Studio semnează noua platformă ivatherm.ro

2020 a marcat nu numai aniversarea de 15 ani a companiei Ivatherm pe piața din România, ci și lansarea unei noi platforme digitale. Aliniată la valorile brandului, trendurile actuale ale pieței de produse dermatocosmetice și contextul social, platforma ivatherm.ro aduce împreună trei noi componente esențiale pentru consumatori: o platformă e-commerce cu procese de shopping și check-out simplificate, un blog cu sfaturi de la specialiștii cu experiență în zona medicală ai Ivatherm și un algoritm care face matching între tipul de piele al fiecărui utilizator și gamele Ivatherm potrivite pentru aceștia.

Proiectul a fost realizat de o echipă mixtă de specialiști în zona digitală, cu experiență vastă în numeroase domenii conexe: Foxall Studio – un studio de creație pentru branduri din zona de fashion, artă și cultură, fondat în Londra de doi profesori ai Royal College of Art, Web Ventures – agenție digitală cu peste 10 ani de experiență pe piața locală, precum și echipele de marketing & sales in-house ale brandului Ivatherm. Rezultatul colaborării unor echipe internaționale, multidisciplinare este o platformă fresh, inovatoare care reîntărește poziționarea Ivatherm ca unul dintre cei mai importanți jucători pe piața produselor dermatocosmetice.

Însă colaborarea nu a fost lipsită de provocări. Dacă în 2019 studiile arătau că 86% dintre români cumpără produsele de îngrijire offline și 61% dintre consumatorii la nivel global voiau să testeze produsele în magazin înainte de cumpărare, în 2020, principala provocare a lansării unei platforme de e-commerce a fost adaptarea la contextul economic social și actual. Astfel, rezultatul este o platformă care urmează consumer journey-ul ancorat în realitățile anului 2020 și aduce experiența in-store online.

Procesele de browsing și checkout au fost simplificate, consumatorii pot alege acum produsele dermatocosmetice cu apă termală de la Herculane potrivite tipului lor de ten și pot cumpăra kit-uri personalizate în funcție de fiecare tip de ten. Pe lângă produse dermatocosmetice potrivite fiecărui tip de ten, Ivatherm comercializează și produse de îngrijire – loțiuni cu SPF, geluri de spălare, creme și geluri pentru igienizarea mâinilor.

Un alt element esențial al noului website este componenta multilanguage. Brandul Ivatherm este prezent deja pe 15 piețe din Europa, Asia și Orientul Mijlociu, așa că noua platformă poate acum să asigure un proces de cumpărare rapid și eficient la nivel internațional.

Platforma a adus companiei vânzări duble în prima zi de lansare și este acum pregătită pentru unul dintre cele mai mari valuri de clienți din an: perioada de Black Friday, pentru care compania așteaptă un record de trafic și vânzări anul acesta.

Echipele care au dezvoltat platforma Ivatherm:

Echipa Ivatherm: Rucsandra Hurezeanu (Founder & CEO), Alexandru Prăjișteanu (Head of Digital Marketing), Elena Maurer (International Sales & Marketing Director, Asia Pacific).

Din partea agenției Web Ventures au contribuit la acest proiect: Teodor Mitkov (Front-end Developer), Dragoș Cristache (Head of Web Development), Anda Andrei (Managing Director) și Dorin Andrei (Search Marketer & Associate).

Echipa Foxall Studio: Andrew Foxall (Creative Director), Iain Foxall (Design Director)

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related