Lasagna de la Samsara pentru concurenții de la Cupa Agențiilor la Gaming

Lasagna de la Samsara pentru concurenții de la Cupa Agențiilor la Gaming

Mâncare nutritivă pentru meciuri spectaculoase 

În focul competiției sau în timpul antrenamentelor, uiți de mâncare, de sete și de orice altceva. Atenția e într-un singur loc: pe teren. Zilele acestea, fotbaliștii ascunși ai marcomului românesc au trăit doar cu gândul la balonul virtual de la Cupa Agentiilor la Gaming by PlayStation, un eveniment organizat de MAINSTAGE | THE AGENCY si sustinut de IQadsCei mai buni dintre ei au trecut de grupe, optimi și sferturi și au ajuns în semifinalele. 

Echipa Samsara s-a gândit la eforturile participanților și le-a trimis o lasagna delicioasă care să le dea energia pentru cât mai multe meciuri spectaculoase. Livrarea a fost făcută prin intremediul Tazz by eMAG.

 

Mâncare echilibrată pentru meciuri spectaculoase 

Pasiunea, agilitatea, concentrarea, butonarea înțeleaptă, pasele mentale, triumful, recalibrarea - toate au nevoie de energie. Iar energia vine din hrana sănătoasă și echilibrată. Da, chiar și jucătorii de video-games au nevoie de o dietă bine-gândită. Și dacă ei sunt prea preocupați de Cupa Agențiilor la Gaming, Samsara s-a gândit să le facă o surpriză sănătoasă și delicioasă. Compania a livrat, prin intremediul Tazz by eMAG, o lasagna pregătită cu atenție, care să le ofere jucătorilor Cupei mixul necesar de nutrienți pentru a fi în cea mai bună formă. 

"Mancarea nutritiva nu este o conditie esentiala doar pentru sportivi, ci un instrument excelent pentru a maximiza capacitatile cognitive si performanta in orice joc, chiar si virtual. Mancarea nutritiva poate fi si sanatoasa.", spune Cosmin Beldean, General Manager Samsara Foodhouse.

 

Echipa Samsara a ales să trimită lasagna participanților pentru că este unul din produsele lor speciale, diversificat în varietăți noi, deosebite, inspirate din mai multe tradiții internaționale, pe ideea Food from the Earth. Aceste sortimente au fost pregatite exclusiv pentru participantii de la competitie.

"În dorința de a diversifica și a oferi participantilor o gamă cât mai variată de produse, am creat 3 tipuri noi de lasagna. 

Ne-am gândit la lasagna pentru că unul dintre cele mai vândute produse Samsara este o lasagna cu ciuperci și spanac. Păstrând linia și principiile cărora le suntem fideli, cele 3 lasagna sunt chintesența a ceea ce înseamnă Food from the earth. Rețetele abordează zone de cultură gastronomică diferită dar respectă și principiile sezonalității.

Am creat o lasagna cu ingredientele din clasicul Rattatouille francez, cu vinete și dovlecei de sezon, toate legate cu un sos de roșii făcut în casă și aromat cu oregano, apoi lasagna Kalamata dorește să ne ducă cât mai aproape de însorita Grecie, loc în care gastronomia are o puternică identitate.
Ingrediente precum roșiile uscate, măslinele kalamata și anghinarea nu lipsesc din aceată lasagna cu un gust intens de mediterană. Apoi, lasagna Green, încearcă să cuprindă momentul cel mai propice al anului din punct de vedere al ingredientului, vara, când totul este verde. Așa am decis să punem la un loc, spanac, praz și dovlecel verde, toate acestea armonizate cu clasicul sos bechamel cu tot cu parfumul său de nucșoară”, explică reprezentanții Samsara.

 

De altfel, echipa Samsara, parteneri al Cupei Agențiilor la Gaming, au declarat de la început că susțin evenimentul virtual cu misiunea de a schimba percepția vizavi de dieta gamerilor. Mancarea sanatoasa nu este o conditie esentiala doar pentru sportivi, ci un instrument excelent pentru a maximiza capacitatile cognitive si performanta in orice joc, chiar si virtual. 

Samsara Foodhouse serveste de 7 ani preparate naturale realizate cu multa pricepere, in Cluj-Napoca, din octombrie sunt si in Bucuresti, in sistem delivery, livrat de TAzz by eMag.

Conceptul este simplu: fiecare ingredient folosit in preparatele companiei este pus in valoare, fara sa isi piarda identitatea. Produsele locale si sezoniere sunt un pilon important in filosofia Samsara. Alegand atent ingredientele locale si sezoniere si aducandu-le aproape de consumatori, compania doreste sa creeze o retea puternica a comunitatii, de la fermier la consumator si chiar pana la intregul mediu inconjurator.

Nutritia devine din ce in ce mai raspandita in e-sports. Iar Samsara demonstreaza cat de necesara si binevenita este o mancare gustosa si cu ingrediente sanatoase la Cupa Agentiilor la Gaming. 

 

Reamintim desfăsurarea competitiei

  • Concurentii isi vor demonstra talentele la FIFA Online Friendlies, iar jocul se va defasura pe consola PlayStation 4, editia FIFA 21.
  • Evenimentul va avea loc exclusiv online, iar etapele finale ale competitiei se vor transmite live prin streaming, durata unei partide fiind de 12 minute.
  • Perioada de derulare a Competitiei este 4-16 noiembrie
  • Prima runda a competitiei s-a desfasurat in grupe in zilele de 4, 5 si 6 noiembrie.
  • Cei mai buni 16 jucatori au trecut mai departe in optimi si sferturi. 
  • Urmeaza semifinalele, meciurile care se vor desfasura in formatul BO3 (Best of 3)
  • Finala se va desfasura in formatul BO5 (Best of 5)
  • Jocurile din competie sunt programate spre sfarsitul programului de lucru, incepand cu ora 18:00. In zilele de sambata si duminica nu vom juca.

* This tournament is not affiliated with or sponsored by Electronic Arts Inc. or its licensors

Despre Cupa Agentiilor la Gaming

Cupa Agentiilor la Gaming este competitia de gaming pentru creativi, oameni de marketing si productie, fie ca lucreaza in agentie, companie sau sunt freelanceri.

Partenerii de joc ai editiei FIFA 21 sunt: PlayStation, Tazz by eMAG, SAMSARA, Lay's, Pepsi, Ursus, Jameson si Wanted.

Cupa Agentiilor la Gaming by PlayStation este un eveniment organizat de MAINSTAGE | THE AGENCY si sustinut de IQads.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related