NEXT schimba ritmul cu Toortizi

NEXT schimba ritmul cu Toortizi

Toortizi impreuna cu agentia Next au lansat o noua campanie “Schimba ritmul cu Toortizi!”

Toortizi este brandul care a reinventat snackurile coapte din Romania si ramane un produs unic pe piata. In continuare reuseste sa se faca remarcat la raft si sa se diferentieze radical de competitie prin forma sa originala, fiind unul dintre cele mai puternice si iubite branduri de snacks-uri din Romania.

Noua campanie ii invita pe oameni sa “schimbe ritmul” si sa invinga rutina, dar nu oricum, ci prin intermediul produsului.

 

 

“Daca campaniile Toortitzi de pana acum s-au concentrat pe forma unica a produsului, era momentul sa trecem la o noua etapa in evolutia brandului: sa intarim legatura emotionala a acestuia cu consumatorii.

Campania se adreseaza cu precadere consumatorilor de 25-40 ani, asa numita “generatie millennials” care au o viata activa,  isi doresc sau au inceput deja o cariera si viata de familie, dar se tem de rutina zilnica care vine la pachet cu comfortul unei vieti “asezate”. Mesajul acesteia este: Toortitzi te ajuta sa vezi partea misto a rutinei de zi cu zi. Cu Toortitzi, e in puterea ta sa schimbi ritmul monoton al vietii. Ne dorim ca vazand reclama, consumatorii sa aleaga Toortitzi de fiecare data cand au nevoie de un mic ajutor ca sa treaca peste momentele de monotonie, plictiseala sau iritare, care pot sa apara acasa, la birou sau chiar in momente de socializare.

De asemenea, campania are rolul de a intari imaginea Toortitzi de brand indraznet, vibrant, jucaus si cu simtul umorului si il re-introduce pe Manole -maestrul snack-urilor incredibile – personaj iconic al brandului, care da ritmul vibrant ca un DJ al turtirii.

In cadrul campaniei “Schimba ritmul cu Toortitzi!” au fost produse 3 spoturi TV fiecare portretizand un alt tip de consumator si o alta ocazie de consum.”, Raluca Bies Haffner (Director Marketing Alka Group RO).

 

Rutina si plictiseala sunt subiecte greu de ignorat in 2020. Inainte de pandemie interpretam rutina si efectele ei ca fiind nefaste in viata de zi cu zi, pentru ca ea reprezenta, de fapt, un sablon, o limitare, un obstacol in calea noului, a creatiei sau a progresului. Anul acesta rutina a fost intoarsa pe toate partile si analizata in zeci de articole. Concluzia? E si buna si rea.

 

“In ciuda agitatiei si haosului cotidian se intampla uneori sa cadem prada rutinei. In aceasta campanie am dorit sa aducem in prim-plan situatiile monotone si stresante din viata de zi cu zi. Am ales sa le abordam intr-o nota usor amuzanta, sa le transformam, sa le ironizam. Produsul joaca cel mai important rol. Aproape ca este un personaj, unul care reuseste sa ne scoata din filmul repetitiv si sa ne teleporteze intr-o lume alternativa putin ciudata si comica.”, Ileana Sebe (Director Executiv Next Advertising).

 

Cele trei TVC-uri ne prezinta o serie de situatii repetitive, din care protagonistii raman aparent fara scapare. Cu siguranta acestea sunt usor de recunoscut pentru fiecare dintre noi. Interventia e mai mult decat bine-venita, necesara chiar. In construirea campaniei am mizat, in primul rand pe impulsul oamenilor de a cauta alternative de iesire dintr-o situatie monotona.

Narativa spoturilor urmeaza, de fapt, un proces natural. Atunci cand ne aflam intr-un moment de plictiseala indus de rutina zilnica, propria noastra minte ne forteaza sa iesim din aceasta stare si sa cautam solutii rapide. De aceasta data, intervine ajutorul - Toortizi.

Produsul devine elementul declansator, cel care schimba ritmul, cel care ne teleporteaza intr-un univers paralel, unde totul devine mai usor de suportat si mai fun. El este doar ajutorul, triggerul, insa realitatile absurde sunt construite de propria noastra imaginatie. Toortizi faciliteaza un glitch in cotidian si rutina, iar momentul de consum marcheaza brusc schimbarea de mood.

CREDITS

Agentie:
Andrei Tripsa – Creative Director
Cezar Panait – Group Creative Director
Dan Dragan – Art Director
Ileana Sebe – Director Executiv
Florentina Dinu – Strategic Planner
Ioana Cabuz – Client Service Director
Raluca Toma – Account Manager

Client:
Raluca Bies Haffner – Director Marketing Alka Group RO
Laura Iacobescu – Online Manager

Productie:
Film Factor: 
Andrei Pietrosel si Tino Furtuna.
Regie: Tom Wilson
DOP: Bogdan Filip 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related