Project Agora organizează un webinar despre bunele practici în publicitatea nativă pentru a ajuta brandurile să își crească vânzările de Black Friday și de sărbători

Project Agora organizează un webinar despre bunele practici în publicitatea nativă pentru a ajuta brandurile să își crească vânzările de Black Friday și de sărbători

Black Friday și sărbătorile se apropie, iar Project Agora, în colaborare cu liderul global și partenerul exclusiv Taboola, a pregătit ghidul suprem de bune practici pentru 2020 și un webinar aplicat, care să ajute brandurile să valorifice publicitatea nativă la capactitate maximă pentru a-și crește vânzările de final de an.

Publicitatea nativă reprezintă al treilea pilon, alături de publicitatea socială și publicitatea de tip “Search”, al fiecărei strategii de promovare online. Publicitatea nativă le permite publicitarilor să controleze „momentele de decizie” ale consumatorilor, creând interacțiuni semnificative cu conținutul de brand, în momentele în care oamenii caută în mod activ să consume conținut, experiențe, produse sau servicii noi.

Transformând orice tip de conținut pe care îl au la dispoziție în experiențe publicitare relevante, brandurile pot ajunge la publicul lor țintă la scară mare în cadrul distribuitorilor de top ai Project Agora. Cu ajutorul tehnologiei de recomandare folosită de Taboola, interacțiunea este personalizată și are loc fix în momentul potrivit pentru a aduce rezultate reale în campanii.

Acesta a fost și încă este un an neobișnuit. Deoarece comportamentele de consum s-au schimbat atât de drastic din cauza circumstanțelor legate de COVID-19, planificarea campaniilor a devenit destul de dificilă pentru branduri. Anul acesta este mai important ca niciodată să ne concentrăm asupra datelor și perspectivelor și să urmărim tendințele consumatorilor și ale cititorilor. Pe baza datelor oferite de Taboola privind căutările de cuvinte-cheie și impactul imaginilor, acestea sunt cele 3 tendințe-cheie pe care brandurile trebuie să le aibă în vedere în strategiile lor de promovare de anul acesta.

Pentru a pune teoria în practică, nu ratați webinarul nostru de miercuri, 11 noiembrie, ora 15:00, unde bunele practici și perspectivele se vor analiza mai detaliat, alături de un tur aplicat al platformei, axat pe vânzările de Black Friday și de sărbători.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related