De aproape un an, pandemia ne provoacă în fiecare zi. Răspundem cum putem mai bine. Acceptăm și anticipăm schimbările, facem planuri în ciuda incertitudinilor și, la fel de important, încercăm să păstrăm, deasupra a toate acestea, o atitudine pozitivă. E nevoie de o pauză, totuși, de la lucruri serioase.
Așa a apărut Cupa Agentiilor la Gaming by PlayStation, un eveniment organizat de MAINSTAGE | THE AGENCY si sustinut de IQads. O competiție care ne aduce aminte de evenimentele la care participăm împreună, ne distrăm și antrenăm spiritul competitiv al industriei de comunicare.
Partenerii Cupei sunt aici, pentru a asigura cel mai fun eveniment digital al acestei toamne.
Beatrice Chis, Marketing Director ETi, spune că brandul Wanted a pregătit deja surprize dulci, care să le dea concurentilor un boost de energie.
Gamingul, în sine, este un fenomen uriaș, foarte apreciat de tânăra generație, adolescenți și copii deopotrivă.
Așa că nu ne-a fost greu să luăm decizia de a susține Cupa Agențiilor la Gaming, suntem prezenți acolo unde sunt și consumatorii brandurilor noastre, iar tinerii reprezintă un segment extrem de important pentru noi.
Beatrice le urează participanților să se distreze la această competiție. Victoriile sunt importante, dar contează la fel de mult ca oamenii să se bucure de momentele de super energie pe care le oferă competiția. Despre cum păstrezi gustul adevărat al competiției în digital și cum aduci energia la evenimentele virtuale ale noului normal, povestește Beatrice în interviul de mai jos.
Ce ar juca brandul vostru dacă ar fi gamer?
Probabil că ar juca FIFA, este cel mai popular video game din lume, sau Minecraft, un joc apreciat de milioane de adolescenți și nu numai din întreaga lume, care le oferă jucătorilor posibilitatea de a construi din celebrele cubulețe pixelate aproape orice își imaginează, în cadrul unui univers digital.
Este unul dintre jocurile care pe lângă relaxare, mi se pare că ajută mult la dezvoltarea imaginației, ceea ce și noi ne dorim cu brandurile din portofoliul nostru.
Atributele unui bun gamer
Strategie, viteză de reacție, adaptare și multă imaginație.
Ce-l califică pentru victorii? Perseverența și capacitatea de concentrare, de a intra cu totul în joc și de a se bucura de competiție.
Relația ta cu jocurile video
Apreciez jocurile și înțeleg pasiunea gamerilor, din păcate, însă timpul nu-mi permite să mă dedic serios gamingului.
Cine știe, poate mai târziu în viață, când îmi vor mai crește copiii, poate reușesc să găsesc răgazul necesar să cultiv un astfel de hobby.
Cum v-ați hotărât să susțineți Cupa Agențiilor la Gaming?
Industria jocurilor video este una dintre cele mai mari din lume, iar românii contribuie și ei la dezvoltarea ei, fie din postura de angajaţi ai celor mai mari studiouri din lume, fie din cea de creatori de jocuri, fie pur și simplu, ca jucători pasionați. Gamingul, în sine, este un fenomen uriaș, foarte apreciat de tânăra generație, adolescenți și copii deopotrivă. Așa că nu ne-a fost greu să luăm decizia de a susține Cupa Agențiilor la Gaming, suntem prezenți acolo unde sunt și consumatorii brandurilor noastre, iar tinerii reprezintă un segment extrem de important pentru noi.
Ce ați pregătit pentru Cupă
Totul este gândit să se desfășoare exclusiv online, de la înscriere până la competițiile propriu-zise, desfășurate în mai multe etape, cele finale urmând să fie transmise live prin streaming. Pentru concurenți am pregătit ”surprize dulci” care să le dea un boost de energie.
Evenimentele digitale din noul normal
Într-adevăr, pandemia a provocat organizatorii de evenimente să găsească soluții care mai de care mai ingenioase și mai creative, care poate nici nu ne-ar fi trecut prin cap că ar putea exista anul trecut pe vremea asta. Dacă ne gândim doar la recent încheiata ediție aniversară Internetics 20 de ani, desfășurată în Minecraft, este absolut fantastic ce s-a întâmplat, cum au reușit organizatorii acestui eveniment cu tradiție în piață să creeze o experiență inedită și totodată interactivă. Este un exemplu foarte bun de adaptare la context și cred că are potențialul de a crea un precedent ce ar putea revoluționa piața evenimentelor.
Cred că, pe viitor, indiferent cât de mult sau cât de repede, vom reveni la ”vechiul normal”, nu vor mai putea exista evenimente exclusiv offline, fără nicio componentă de digital, posibilitatea de streaming sau de accesare în timp real sau ulterior a conținutului video. Mă aștept la o schimbare majoră de paradigmă, în care interacțiunea digitală să joace un rol mult mai important ca până acum.
Cum vă pregătiți pentru viitorul evenimentelor online?
Ne pregătim așa cum ne pregătim pentru tot ce urmează să se întâmple pe viitor, în toate punctele de interacțiune și comunicare cu consumatorii noștri, pentru care componenta de digital crește considerabil de la an la an, cu atât mai mult în contextul, actual când cu toții suntem martorii accelerării online-ului din toate punctele de vedere.
Ce le urați paticipanților?
Mult succes! Și mai presus de toate le dorim să se distreze!
E important să câștige, dar mai ales să se bucure de momentele de super energie pe care le oferă competiția.
Inscrie-te!
Completeaza formularul de mai jos:
Informatii utile:
- Inscriete-te in formularul de mai sus.
- Plateste o donatie de minim 50 RON catre MagicCamp. online aici.
- Stai cu ochii pe IQads. Revenim cu detalii despre Cupa Agentiilor la Gaming
* This tournament is not affiliated with or sponsored by Electronic Arts Inc. or its licensors