Nu a jucat inca Fifa 21, iar pasiunea pentru fotbal a ramas in copilarie. Cu toate acestea, Liviu Florescu, Manager @ CRAFT Interactive, s-a inscris pentru spiritul de competitie si in numele distractiei la Cupa Agentiilor la Gaming by PlayStation, un eveniment organizat de MAINSTAGE | THE AGENCY si sustinut de IQads.
Mi-ar fi placut sa fi prins trendul actual al jocurilor la momentul potrivit (in adolescenta), azi industria de gaming mi se pare mai mult decat impresionant. Pe langa downside-urile evidente (timp pierdut), mi se pare ca jocurile dezvolta creativitatea copiilor.
Vorbim in randurile urmatoare cu Florin despre competitia creativilor, fotbal, gaming si cum se pregateste pentru Cupa.
Cum te-ai hotarat sa te inscrii in Cupa Agentiilor la Gaming
De obicei noi cam suntem prezenti la Cupa Agentiilor la gatit, dar anul acesta atata s-a putut :)
Ideea e misto tare, ca de obicei cand ganditi voi ceva fain.
Alti jucatori buni de gaming din companie
Designerita noastra talentata, dar anul acesta nu s-a pregatit suficient pentru FIFA21, ca a aparut prea recent jocul.
Asa ca particip doar eu anul acesta.
Experienta de gamer
N-am experienta, nu ma joc de obicei dar anul acesta in lockdown a trebuit sa inventez scuze sa stau in casa.
Trebuie sa recunosc nostalgic, prima data am testat Fifa 99 la Sibiu, toti jucatorii aratau la fel si aveau acelasi stil de miscare :)
Cat de mult joci pe zi
Aproape deloc.
Cum au evoluat jocurile video
Mi-ar fi placut sa fi prins trendul actual al jocurilor la momentul potrivit (in adolescenta), azi industria de gaming mi se pare mai mult decat impresionanta, ma refer la nivelul de complexitate la care s-a ajuns. Pe langa downside-urile evidente (timp pierdut) mi se pare ca jocurile dezvolta creativitatea copiilor.
Experienta in Fifa 21
Trebuie sa-l descarc sa ma pregatesc pentru competitie :)
Relatia cu fotbalul
In scoala am fost la clasa sportiva, am fost pasionat in copilarie, dar azi n-am nici o treaba, nu ma uit, nu sunt interesat.
Sansele tale in competitie
N-am sanse mari dar incercarea moarte n-are.
Cum te vei antrena
Jucandu-ma :)
Un mesaj pentru concurenti :)
Bring it on!
Inscrie-te in Cupa Agentiilor la Gaming pana pe 2 noiembrie:
Un rezumat al desfasurarii
- Concurentii isi vor demonstra talentele la FIFA Online Friendlies 85 overall*, iar jocul se va defasura pe consola PlayStation 4, editia FIFA 21.
- Evenimentul va avea loc exclusiv online, iar etapele finale ale competitiei se vor transmite live prin streaming, durata unei partide fiind de 12 minute.
- Perioada de derulare a Competitiei este 4-16 noiembrie
- Prima runda a competitiei se va desfasura in grupe in zilele de 4, 5 si 6 noiembrie. Cei mai buni 16 jucatori vor trece mai departe
- In optimi, sferturi si semifinale, meciurile se vor desfasura in formatul BO3 (Best of 3)
- Finala se va desfasura in formatul BO5 (Best of 5)
- Inscrierile se pot face pana pe 2 noiembrie in formularul de mai jos
- Anuntarea programului de joc: 3 noiembrie pe IQads si pe adresele de email ale participantilor inscrisi
- Jocurile din competie o sa fie programate spre sfarsitul programului de lucru, incepand cu ora 18:00. In zilele de sambata si duminica nu vom juca.
Pe scurt:
- Inscriete-te in formularul de mai sus.
- Plateste o donatie de minim 50 RON catre MagicCamp. online aici.
- Stai cu ochii pe IQads. Revenim cu detalii despre Cupa Agentiilor la Gaming
* This tournament is not affiliated with or sponsored by Electronic Arts Inc. or its licensors
Despre Cupa Agentiilor la Gaming
Cupa Agentiilor la Gaming este competitia de gaming pentru creativi, oameni de marketing si productie, fie ca lucreaza in agentie, companie sau sunt freelanceri.
Partenerii de joc ai editiei FIFA 21 sunt: PlayStation, Tazz by eMAG, SAMSARA, Lay's, Pepsi, Ursus, Jameson si Wanted.
Cupa Agentiilor la Gaming by PlayStation este un eveniment organizat de MAINSTAGE | THE AGENCY si sustinut de IQads.