Zenith România, performanță la Festival of Media Global Awards 2020: trei premii câștigate și alte 4 nominalizări

Zenith România, performanță la Festival of Media Global Awards 2020: trei premii câștigate și alte 4 nominalizări
  • Campania “Safe Sex: No laughing matter?”, dezvoltată și implementată de Zenith România pentru brandul Durex, a câștigat Gold, Silver și Bronze la Festival of media Global Awards
  • Zenith România – cele mai multe nominalizări și cele mai multe premii la nivelul întregii rețele Zenith Worlwide

Agenția de media Zenith România a avut parte de recunoaștere la nivel global prin câștigarea a trei premii importante în cadrul Festival of Media 2020 cu una dintre cele mai importante campanii Durex desfășurată în acest an – Safe Sex: No laughing matter? De asemenea, agenția a fost nominalizată la șapte dintre cele opt categorii înscrise.

Premiile obținute de Zenith România la Festival of Media 2020 sunt următoarele:

  • Best Engagement Strategy – Gold
  • Best Use of Talent – Silver
  • Best Local Execution of a Global Brand – Bronze

Campania Durex “Safe Sex: No laughing matter?” a plecat de la nevoia de a-i face pe consumatori să rezoneze cu întregul conținut creat de Durex. Comunicarea funcțională de până atunci a principalului jucător din categorie, nu reușea să aducă brandului Durex decât creșteri extrem de mici, în timp ce întreaga categoria stagna. De asemenea,  faptul că două treimi dintre români (67%) au afirmat că știu ce înseamnă metodele contraceptive însă nu le folosesc reprezenta, de asemenea, un fapt îngrijorător în contextul dat . Astfel, în baza datelor istorice, o campanie tradițională TVC & Digital nu ar fi condus la amplificarea vânzărilor de prezervative și la creșterea categoriei, ci era nevoie de o abordare nouă, care să reducă decalajul în materie de educație sexuală și să normalizeze conversațiile despre prezervative. Pentru a rezolva toate aceste probleme, recomandarea Zenith a fost asocierea cu umorul, fapt ce s-a concretizat într-un parteneriat pe termen lung între Durex și grupul de stand-up comedy, Ceva Mărunt.

Campania Durex “Safe Sex: No laughing matter” a fost un precursor a ceea ce avea să devină: cel mai de succes parteneriat, din ultimii patru ani, dezvoltat la nivel local, împreună cu agenția de brand Minio. Campania  a avut un rol important în creșterea vânzărilor atât pentru brandul Durex, cât și pentru întreaga categorie, schimbând astfel trendul negativ al acesteia. Vorbim de o creștere de 13% a vânzărilor Durex față de aceeași perioadă a anului trecut și o atribuire a mărcii care, de asemenea, a fost în creștere – 10%. Mai mult, activele video au cunoscut o performanță semnificativă față de anii trecuți – 2,2 milioane de vizualizări cu o acoperire de 93% în rândul celor cu vârsta cuprinsă între 15 și 34 de ani.

Festival of Media Global Awards este locul care oferă recunoaștere celor mai bune campanii media din întreaga lume. În fiecare an, se înscriu sute de proiecte la cele 26 de categorii din competiție.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Minio Studio

Gandim strategic si executam creativ. Asta facem noi la Minio Studio. Suntem o agentie lansata in 2016 si care, dupa doar 3 ani, a ajuns sa ocupe locul 28 in Forbes Ad Agencies List. Oferim mai mult decat campanii... vezi detalii »

Zenith

Zenith este The ROI Agency. Printr-o combinatie unica de date, tehnologie si specialisti in domeniu, facem fata chiar si celor mai complexe provocari si contribuim activ la cresterea business-urilor clientilor... vezi detalii »

Campanii

Sectiune



Branded


Related