POS Media România, parte din POS Media Europe, lider în Shopper Marketing ce operează, în prezent, în 7 țări europene, anunță parteneriatul cu Carrefour România. Astfel, cumpărăturile devin o experienţă vizuală inedită în magazinele Carrefour din toată țara.
Ȋn ultimii 22 de ani, Pos Media Europe a dezvoltat un vast portofoliu de servicii şi produse care ajută retailerii şi advertiserii să ȋşi comunice şi evidenţieze brandurile ȋn mod creativ ȋn interiorul magazinelor, transformând shoppingul ȋntr-o experienţă inedită.
Concepte unice de design, ȋnalte standarde ȋn execuţia şi implementarea campaniilor, soluţii inovatoare pentru campaniile de comunicare, know how şi trenduri de bune practici din alte ţări pentru zona de retail media – toate acestea sunt doar câteva din noutăţile pe care POS Media le aduce pe piaţa din România.
"Obiectivul nostru este de a deveni partenerul de ȋncredere al marilor retaileri europeni, iar Carrefour se înscrie ȋn acest demers. Lucrăm deja ȋmpreună ȋn Taiwan şi în alte ţări europene şi sunt bucuros că am reuşit să extindem acest parteneriat şi ȋn România.", spune Richard van het Bolscher (Founder & CEO POS Media Europe).
"Carrefour este o companie care îmbrățișează digitalizarea și investește în tehnologie, scopul fiind acela de a oferi valoare adăugată clienților noștri și de a le îmbunătăți experiența de shopping. Salutăm parteneriatul cu POS Media România și soluțiile oferite de aceasta, care vin să completeze inovațiile din magazinele noastre, precum și din mediul online.", a declarat Alexandra Pescaru (Manager Client Services/Ad Network/Data Valorization Carrefour România).
Carrefour face parte din TOP 10 retaileri la nivel global şi a ales POS Media România ca partener exclusiv pentru coordonarea şi dezvoltarea comunicării in-store, pentru spaţiile media din cele peste 360 de magazine din România. POS Media România ȋşi va folosi experienţa pentru a dezvolta zona de campanii publicitare in-store la cele mai ȋnalte standarde.
POS Media România are implementate deja mai multe campanii media in-store în cadrul magazinelor Carrefour, iar feedback-ul din partea cumpărătorilor şi al advertiserilor este unul pozitiv.
POS Media Europe este lider european ȋn Shopper Marketing. Incepând cu anul 2018 este parte din OMG (Omni Marketing Global), la rândul său, lider global ȋn Shopper Marketing. Ȋmpreună operează ȋn 24 de ţări. Misiunea grupului este de a ajuta clienţii, atât retailerii cât şi advertiserii, ȋn a creşte vânzările prin ceea ce ei numesc "shopping behaviuour influencing”. Oferă servicii şi produse variate precum: soluţii media, merchandising şi event promotions, solutii digitale, concepte creative, data analytcs, cercetări de piaţă şi consultanţă customizată. Compania are parteneriate de lungă durată ȋn peste 250 de lanţuri de retail la nivel global incluzand Tesco, Kaufland, Lenta, Carrefour, SPAR, Magnit, Metro şi mulţi alţii. Advertiserii din portofoliu sunt branduri şi companii de notorietate globală precum Unilever, Coca Cola, Nestle, Mondelez, Heineken şi mulţi alţii.