Comunicarea Selgros din acest an duce mai departe ideea de pasiune ce se regăsește în ADN-ul brandului, îmbrățișând o nouă misiune: să încurajeze consumatorul să facă lucrurile fără compromisuri, așa cum le face deja Selgros. Totul pleacă din credința că pasionații de astăzi pot fi profesioniștii de mâine.
Noua direcție de comunicare construiește pe ceea ce Selgros a comunicat în anii trecuți, ducând totul mai departe vizual și mai aproape de consumatori. Practic lansăm o invitație către toți clienții, fie ei B2C sau B2B, să își hrănească pasiunea la Selgros!
În ultima campanie lansată, Fine Cuisine, drept inspirație au stat chefii care, folosind produsele Selgros, își etalează zi de zi pasiunea și măiestria gastonomică în bucătăriile lor din toată țara. Această sursă de inspirație atinge în ultima vreme și consumatorul final, acesta dorind tot mai mult de la el, de la ceea ce mănâncă, de la viață! În universul Selgros, tot ceea ce contează este pasiunea.
Campania Fine Cuisine este o campanie 360, prezentă pe toate mediile de comunicare. Execuția TV vine cu o abordare nouă și îndrăzneață în zona de comunicare Retail și nu numai. Spotul TV este filmat în așa fel încât să comprime într-un timp cât mai scurt legătura dintre mediul pasionaților și cel al chefilor. Am căutat să surprindem pasiunea care, împreună cu ingredientele de calitate, poate duce pe oricine la rezultate profesioniste în domeniul gastronomic.
De la începutul anului 2020, au mai fost lansate 2 campanii de comunicare, care au avut în focus mai degrabă consumatorul final (B2C).
Image campaign
Grill&Camping
La finalul anului 2019, Selgros România a demarat un pitch pentru alegerea noii agenții de creație, pitch câștigat de către SCHLOSSER&Friends.
"Am plecat la drum în 2020 entuziasmați de noul parteneriat semnat cu Selgros România, cărora le mulțumim pentru încrederea acordată. Lucrând cu ei am descoperit o echipă de profesioniști care se completează impecabil: experinta și know-how-ul în branduri globale ale lui Robert Hellwagner, (CEO Selgros România) îmbinate cu profesionalismul și experiența locală a echipei ne-au ajutat să realizăm o campanie de comunicare care ridică ștacheta în categorie." Oana Bereny (Managing Director)
Echipele participante:
Echipa agentiei
Flaviu Bereny - CEO
Oana Bereny – Campaing Coordinator
Roxana Malaescu – Creative Strategist
Alex Malaescu – Creative Director
Sorana Anger - Account Manager
Alexandra Tianu – Art Director
Irina Ganda – Art Director
Alexandru Manea - DTP
Echipa casei de productie
Trilogy Film
Producator executiv: Gabriel Toma
Regizor: Codrut Mendea
DOP: Radu Fulga
Chainsaw Europe - postproductie
Echipa clientului
Robert Hellwagner – CEO
Dorin Iordachescu – COO
Anca Boian – Head of Communications
Daniel Badea – Head of Marketing