Ballantine’s, Chivas Regal și Jameson lansează o provocare către iubitorii de whisky, printr-o campanie care reunește cele trei branduri sub mesajul „GIVE IT TIME”, înglobând, astfel, o trăsătură comună - experiența gustului desăvârșit de ingredientele de calitate superioară și trecerea timpului.
Într-o lume dominată de nerăbdare, grabă și de preocuparea constantă de înțelegere a trecerii timpului, viteza este încă vectorul care ne ține într-un carusel al existenței. Prin campania „GIVE IT TIME”, iubitorii de whisky sunt încurajați să privească timpul dintr-o altă perspectivă – a beneficiilor pe care trecerea acestuia le aduce asupra tuturor lucrurilor, șlefuind oameni, povești, reușite și, nu în ultimul rând, experiențe. Este un îndemn să oferim răbdarea necesară de a ne bucura de călătorie, fără a ne grăbi către destinația setată.
„Timpul curge pentru tine. Savurează-l.” este mesajul principal al campaniei, prin care consumatorii sunt încurajați să se bucure de trecerea timpului în favoarea lor, să aprecieze fiecare moment frumos petrecut împreună cu cei dragi și să devină gazdele propriilor experiențe memorabile. În calitate de gazde, ei sunt cei care vor controla întotdeauna timpul, pentru că momentele memorabile se savurează unul câte unul. Exact ca o băutură fină. Campania are ca sursă de inspirație chiar cele trei branduri de whisky, pentru care timpul curge în favoarea lor, îmbogâțindu-le gustul și potențându-le aromele.
Fiecare brand are o poveste aparte și se remarcă prin gusturi, culori și arome deosebite. Măsura succesului pentru fiecare este dată tocmai de timpul care a asigurat echilibrul perfect între cele trei.
Ballantine’s este un Blended Scotch Whisky care înglobează tipolologia aromatică a celor cinci zone din Scoția: Highland, Lowland, Speyside, Islay și Campletown; pe scurt, experiența Scoției într-un pahar. Ballantine’s ne invită să ne folosim imaginația pentru a descoperi cele mai tari combinații de băuturi și experiențe posibile de distracție. Ballantine’s a dovedit, astfel, de-a lungul timpului, că nu există un mod greșit de a savura o rețetă de whisky atemporală.
Chivas Regal a devenit cunoscut ca primul Luxury Whisky datorită viziunii fraților Chivas de a matura whisky-ul în butoaie de stejar pentru o perioadă cât mai lungă de timp. Tot rețeta sa de succes ne-a învățat că, pentru orice reușită din viața noastră, este nevoie de timp, expresivitate și consistență, pentru că #successisablend.
Jameson este cel mai cunoscut Irish Whisky care își conturează gustul prin tripla distilare a mixului de malț de orz și orz nemălțuit. Prin ADN-ul și originile sale, caracterul Jameson a fost construit în timp, în spatele prieteniilor simple, prin împărtășirea preferințelor, intereselor și experiențelor comune. Why? Taste. That’s why, spune Jameson.