Unul dintre primele gig-uri importante pe care Hugh Jackman le-a acceptat la inceputul carierei sale, cand facea orice pentru bani - dupa cum marturiseste chiar el, a fost sa comenteze la televizor Revelionul din Australia. Sa prezinte trupe, artisti, etc. Si sa comenteze focul de artificii, timp de 45 de minute. Poate ar fi fost un task acceptabil daca in momentul in care au inceput artificiile unul din colegii de pe platou nu i-ar fi ars cu o bricheta foile cu speech-ul. Hugh pastreaza performance-ul din seara aceea ca fiind cel mai stanjenitor moment al carierei sale.
Fast-forward pana in 2020. Hugh Jackman nu mai are nicio problema cu stanjeneala. Si nici nu mai face orice pentru bani. Dar face orice ca se simta bine, iar asta nu presupune prea multe lucruri. Si nici prea multe haine. De fapt, doar o pereche de cizme de la R.M. Williams, brand australian pentru care actorul este investitor privat din 2015 si ambasador global din 2019.
E posibil ca si de aceasta data, insa, sa fie vina unui coleg. Mai precis, a lui Ryan Reynolds, a carui companie, Maximum Effort, a realizat spotul. De altfel, cei doi au lansat un alt spot in urma cu doua saptamani, pentru propriul brand de cafea al australianului - Laughing Man.
Hmm, se pare ca ce incepe cu un canadian si un australian, se termina bine. Sau cel putin confortabil. Sau nu.