Ediția 2020 a Internetics, un proiect inițiat de The Institute și susținut de UniCredit Bank, marchează anul acesta o cifră importantă în evoluția festivalului, împlinirea a 20 de ani de la organizarea primei competiții, și se încheie cu o gală atipică și curajoasă, în acord cu însăși esența evenimentului.
Pe data de 13 octombrie 2020, începând cu ora 20:20, fanii evenimentului din toate timpurile sunt invitați să sărbătorească online câștigătorii Internetics, în varianta virtuală a Ateneului Român, realizată în Minecraft alături de Echipa Nexus Gaming.
Minecraft, unul dintre cele mai populare jocuri video din prezent, în care poți construi de la zero orice, chiar și clădirea emblematică a Ateneului Român, un spațiu reprezentativ pentru evenimentele industriei de media și publicitate din România, devine în luna octombrie locul de întâlnire cel mai hip al comunității de advertising locale.
Gala de Premiere Internetics 2020 în Minecraft va fi prezentată de Andi Moisescu, dar de data aceasta cei prezenți la eveniment vor putea face cunoștință și cu varianta avatar a cunoscutului om de televiziune.
În plus, în deschiderea evenimentului, Vița de Vie va susține un performance special, în variantă virtuală.
Pentru participarea la Gala de Premiere Internetics 2020 este necesară crearea unui cont de Minecraft, iar pentru o experiență de gaming completă este recomandată și instalarea programului Discord (free download online). Codurile de acces în joc vor putea fi achiziționate cu suportul echipei The Institute. Accesul la eveniment este limitat.
Evenimentul este dedicat exclusiv persoanelor cu vârsta de peste 18 ani.
Ediţia aniversară de 20 de ani a competiţiei Internetics a înregistrat 208 înscrieri în competiţie, de la 53 de participanţi. Lucrările, împărţite în cele trei mari categorii ale festivalului, sunt jurizate de 62 de specialişti în marketing şi comunicare digitală.
Juriul competiţiei Internetics 2020 este format din specialişti în marketing, comunicare online, experţi în research şi media, consultanţi independenţi şi reprezentanţi din buticuri de consultanţă online din România. În plus, juriului tradiţional i se alătură, în acest an aparte, şi o serie de guest judges: profesionişti în marketing şi advertising online din din Suedia, Olanda şi Germania.
Președintele juriului Internetics 2020 este Kris Hoet, Global Chief Innovation Officer la FCB.
Trofeele oferite anul acesta sunt de două tipuri: digitale, înmânate în joc, în timpul Galei de Premiere din Minecraft și fizice, din plastic reciclat, Internetics alăturându-se în 2019 proiectului PlastiPrix, creat de The Institute și Lidl România.
Parteneri Internetics 2020:
Un proiect: The Institute
Partener principal: UniCredit Bank
Parteneri: Absolut, YouTube
Parteneri media: Biz, IQads, SMARK, Paginademedia.ro
Partener research: Starcom
Partener Gaming: Nexus Gaming
Creație: Gavrilă&Asociații
Video: Rusu + Borțun
PR: Dăescu Borțun Olteanu
Furnizori oficiali: 360revolution, kaustik, MediaTrust România