[Cu toţii pe Tik Tok] Bianca Lohan: O priveam ca pe o aplicație destinată copiilor, cu challenge-uri puerile. Până într-o zi, când am decis să ies din bula mea și să o instalez

[Cu toţii pe Tik Tok] Bianca Lohan: O priveam ca pe o aplicație destinată copiilor, cu challenge-uri puerile. Până într-o zi, când am decis să ies din bula mea și să o instalez

Nu contează dacă Tik Tokul va mai exista sau nu peste 10 ani. Este în vogă acum, iar brandurile ar trebui să profite de acest nou canal de comunicare. Acesta este unul din mesajele transmise de Gary Vee la Brand Minds, pe care Bianca Lohan, Paid Media Strategist Canopy, îl dă mai departe.

Conținutul este catchy, ușor de digerat, ajutând foarte mult la relaxarea creierului. De aceea, de nenumărate ori ne trezim că dăm scroll de 2 ore și ne uităm la diverse video-uri pe TikTok.

Un alt motiv pentru popularitatea platformei este folosirea ei de către celebrități, așa cum sunt în viața de zi cu zi, fără haine scumpe, machiaj sofisticat sau evenimente fancy, explică Bianca. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related