Imagineaza-ti Noul Oras la "A New Now" Street Art Challenge by George

Imagineaza-ti Noul Oras la "A New Now" Street Art Challenge by George

Ce ne bucura la orasul in care traim? Ce ne atrage atentia la el, in drumurile noastre zilnice? Ce ne spune cand avem ragazul sa il privim?
Anul acesta am avut mai mult timp sa ne gandim: ce inseamna acasa si cat de important e afara, care sunt locurile urbane in care putem evada, care este raportul dintre locuitori si spatiul in care traiesc.
Ce transforma, de fapt, un oras intr-un loc caruia ii apartii?
Legaturile unice dintre spatiile publice si oameni, ritmul vietii locuitorilor. 

"A New Now" Street Art Challenge by George este un motiv nou de bucurie si conexiune in comunitatea urbana. 
Competitia de street art
 vrea sa extinda galeria stradala de 3 kilometri, inceputa anul trecut in Bucuresti, si in alte patru locuri din tara.

 

Nou. Dar cum?

Locuitorii acestui oras sunt liberi, casele nu au garduri, geografia este optionala. Este un oras nou, imaginar, pe care il putem crea impreuna. 
Incepem o noua competitie de arta si design si chemam creatorii din Romania la "A New Now" Street Art Challenge by George. 

Patru locuri din Romania asteapta sa fie insufletite de culoarea, imaginatia, creativitatea si mesajele voastre.
Un perete mare din Floreasca, intr-o zona glam a Bucurestiului. Un transformator electric din Brasov care are propria insula verde in mijlocul unei intersectii centrale. Zidul Serviciului de Ambulanta Judetean Iasi. Faleza Cazinoului, in apropiere de Roata de la Poarta 1 in Constanta.

Acum un an, George inaugura o galerie de street art surprinzatoare: 3 kilometri de arta stradala permanenta in Bucuresti, pe pilonii podului Aurel Vlaicu.
Isi expun acolo lucrarile si viziunea lor asupra orasului Saddo, Kitra, Ghica Popa, Pisica Patrata, SInboy, Pren, Ana Banica, Bianca Dumitrascu, Alina Marinescu, Sorin Traistaru, Daniel Padure. 

Idei noi de arta stradala au aparut si in urma competitiei The Creator.

Iar acum, strada lui George se extinde, iese din Bucuresti, ajunge pana la Iasi, Constanta si Brasov.
Poate cu acest start de culoare, imaginatie si creativitate se va extinde peste tot in Romania nevoia de arta stradala. 

Tema competitiei este A New Now, tema anului 2020: ceva despre care se tot vorbeste, dar nu stim exact cum arata, cum se simte.

E despre schimbarea continua, despre speranta si dezamagire, putere si vulnerabilitati.
Despre cum ne adaptam in fiecare zi in moduri noi: ne-am digitalizat si ne-am descoperit lucruri noi.
Ne facem cate un upgrade constant.

Cel mai important lucru pe care trebuie sa il stiti despre George este acesta: ii place sa se bucure de viata, culoare, tot ce il inconjoara si vrea sa transmita un mesaj optimist oriunde si oricand. Mai ales in aceste vremuri ale noului prezent. 

Mesajul acesta poate veni de la voi acum si poate fi mare, astfel incat sa il vada toata lumea.
Cele patru locuri din Bucuresti, Brasov, Iasi si Constanta sunt canvasuri goale, in asteptarea imaginatiei voastre. 

 

Fa parte din Noul Oras

Chemam iar la apel creatorii din Romania sa devina locuitori Orasului nostru Imaginar.

Te bucura arta? George e mereu prezent la orice eveniment artistic, sustinand noile generatii de creatori.
Iti place designul? George e minimalist, baroc, eclectic, divers.
Iti place tehnologia? George o iubeste, e facut din tehnologie.
George e in 3 cuvinte: SIMPLU, INTELIGENT, PERSONAL.

Cum poti sa expui intr-una din cele patru expozitii stradale?

Citesti brieful, cauti idei si inspiratie, creezi si propui varianta ta in competitia  "A New Now" Street Art Challenge by George.

Ce inseamna pentru tine noul prezent?
Care sunt schimbarile cele mai importante?
Creativitatea se poate hrani din orice emotie.

 

Exista, insa, cateva detalii tehnice. Iata-le:

Logoul George trebuie integrat in fiecare lucrare.

  • Poate fi obiectul central sau poate fi parte din creatie. Important e ca logo-ul George sa faca parte din lucrare in mod firesc si coerent. 
  • Creatorii se pot juca cu textura, culoarea, patternul. Forma insa ramane neschimbata.
  • Totodata, logo-ul poate fi integrat in ilustratie sau inconjurat de ilustratie. In cazul asta, trebuie ca logo-ul sa ramana totusi recognoscibil in ilustratie.

Daca propui o lucrare pentru Iasi, mai exista o cerinta in brief: 
Fiind un loc legat de sanatatea publica, zidul Serviciului de Ambulanta Judetean Iasi, de unde pleaca ambulantele in tot judetul, propunerea de design trebuie sa contina si elemente legate de sanatate/ well-being.

 

Jurizare

Lucrarile inscrise in concurs vor fi votate de public si evaluate de juriu. 
Voturile publicului reprezinta 30%, iar notele juriului reprezinta 70% din punctajul final. 

Membrii juriului sunt:

  • Alexandru Ilie, Brand Manager Junior, George
  • Katerina Todorovski, Brand Manager Senior, George
  • Adrian Saveanu, Brand Manager, George
  • Laura Plugaru, Expert Comunicare Online, BCR
  • Georgeta-Simona Ivascu, Membru al Consiliului Iasi
  • Carmen Andreea Zmaranda, Membru al Consiliului Brasov
  • Mihai Stebinger, Arh. Stebinger Mihai
  • Dragos Mazo, coordonator arte vizuale, Street Delivery Bucuresti
  • Cristian Neagoe, co-fondator & curator, Street Delivery Romania

 

Premiile competitiei: 9000 eur

Competitia ofera premii in valoare de 9.000 euro, care vor fi acordate in doua etape, in functie de Concept si Implementare.

  • Bucuresti – 2500 eur
    [500 eur  - cea mai buna propunere pentru Bucuresti + 2000 euro - executia ei]
  • Constanta – 2000 
    [500 eur  - cea mai buna propunere pentru Constanta + 1500 euro - executia ei]
  • Brasov – 2000 
    [500 eur  - cea mai buna propunere pentru Brasov + 1500 euro - executia ei]
  • Iasi – 2500 
    [500 eur  - cea mai buna propunere pentru Iasi + 2000 euro - executia ei]

Premiile vor fi acordate in doua etape, in functie de Concept si Implementare.
Castigatorii vor primi 500 de euro inainte de implementare si restul dupa realizarea muralelor. 
vezi detalii ]

 

Etapele concursului

  • Perioada de inscrieri: pana pe 23 octombrie
  • Vot Public:  pana pe 27 octombrie
  • Vot Juriu: 24-27 octombrie
  • Anunt castigatori: 28 octombrie

  

Gata, dam START competitiei, uram inspiratie creatorilor si asteptam propuneri care sa dea o energie buna oraselor din Romania, sa le coloreze si sa faca locuitorii lor sa se opreasca putin din graba zilnica pentru a se bucura locul in care traiesc.

 

Fotografii cu cele 4 locuri:

Bucuresti

Suprafata: apx 170 mp / 13 x 13 m 
Pe un perete mare din Floreasca, langa Grano si Kuxa, intr-o zona glam a Bucurestiului.

 

Brasov

Suprafata: 50 mp, toate fetele cladirii.
Pe un transformator electric care are propria insula verde in mijlocul unei intersectii centrale.

Nota: Vezi gif-ul cu cele 4 fatete si schema spatiului desfasurat.

 

Constanta

Suprafata:  64 mp, 16 x 4 m
Faleza Cazinoului, in apropiere de Roata de la Poarta 1.

 

Iasi

Suprafata: 144 mp
Pe zidul Serviciului de Ambulana Judetean Iasi, de unde pleaca ambulantele in tot judetul.
 *Propunerea de design trebuie sa contina si elemente legate de sanatate/ well-being.

 

Despre George

George este primul banking inteligent din Romania si se adreseaza tinerilor profesionisti din segmentul 18-35, cu studii superioare, venituri peste medie, deopotriva barbati si femei, toti cunoscatori ai mediului digital.

Iubeste arta, tehnologia, inovatia, designul si face parte din toate conversatiile importante ale momentului. 

 

Despre Street Delivery

Street Delivery a fost initiat in 2006 de Fundatia Carturesti si Ordinul Arhitectilor din Romania pentru a oferi cetatenilor experienta strazii in spiritul oraselor gandite pentru oameni, nu doar pentru masinile lor. Credem ca orasul poate fi o panza care merita colorata, pentru a le propune cetatenilor arta in spatiul public, a crea pasiuni si a oferi identitate vizuala unor locuri orfane. Ne revendicam orasul strada cu strada, perete cu perete!

 

TheCreator

TheCreator este platforma de branded user-generated content a IQads.
Prin intermediul TheCreator, brandurile dau briefuri comunitatii creative IQads, obtinand sute de rezolvari creative, mii de interactiuni si sute de mii reach.
Brandurile obtin solutii pe care le pot implementa si continut branded pe care il pot folosi in social media. Prin intermediul TheCreator, IQads a dezvoltat si derulat zeci de competitii creative de design, scurtmetraje, benzi desenate, spoofuri, filme, ilustratii etc pentru companii.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related