[Netul salbatic] Marilu Dobrescu: Practic, influencerul este un canal de comunicare, dar diferit față de orice a cunoscut media până acum

[Netul salbatic] Marilu Dobrescu: Practic, influencerul este un canal de comunicare, dar diferit față de orice a cunoscut media până acum

”Viața mea m-a inspirat să încep să fac ceva pe internet”, spunea Marilu Dobrescu într-un podcast recent. Contentul e strâns legat de ce înseamnă viața ei, la care a avut mai mult timp să reflecteze în perioada de lockdown. A început aventura în online cam pe la 18 ani, iar acum la 21, are deja câteva concluzii despre popularitatea online, responsabilitate și capriciile audienței. 

Noi am discutat cu ea despre apetitul creatorilor de conținut pentru abordarea unor anumite tipuri de subiecte, care poate nu împacă pe toată lumea. La o simplă privire pe canalul ei de YouTube, se observa că ține să împărtășească cu comunitatea sa și opiniile mai puțin populare. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related