Responsabilitate, fericire, lucruri simple, conexiune, solidaritate, curaj. Zâmbet, creație, prietenie. Emotii, labirinte sociale, frumusețe. Adaptare, descoperiri, înțelegere. Nu ne-am fi așteptat ca 2020 să inspire toate acestea. Și totuși, în fața limitelor, oamenii găsesc, cu ajutorul creativității și al artei, cele mai interesante răspunsuri.
Când am lansat competiția A New Now" Design Challenge by George, am provocat, de fapt, creatorii din România să găsească resurse de optimism pentru un an greu. Și asta au făcut prin măștile pe care le-au creat. După o lună în care au fost înscrise peste 200 de propuneri inspirate de prezentul acesta în continuă transformare, publicul a votat, iar juriul a evaluat designurile, în funcție de brief, anunțăm azi câștigătorii competiției.
Vedeți mai jos topul designurilor premiate.
Masca, simbolul lui 2020
Dincolo de o masura de siguranta, masca este un semn de solidaritate. Un accesoriu care ne ajuta sa ne bucuram de viata, chiar pe timp de pandemie. Un partener de adaptare. Un semn al vremurilor ciudate pe care le traim. Asta au aratat creatorii care au participat la "A New Now" Design Challenge by George in cele peste 200 de designuri de masti inscrise. Mesajele transmise de designurile lor au demonstrat ca 2020 a fost un an dificil, dar necesar pentru a ne redescoperi resurse noi.
Iata mastile care au impresionat cel mai mult juriul si publicul. Castigatorii "A New Now" Design Challenge by George sunt acestia:
Locul 1
Folclor Urban - Andrea Voiculescu
Locul 2
Tangly Times - Mihai Stoica
Locul 3
The Spectacular Now - Gabriel Robu
Locul 4
I NEED SPACE - Costea Alexandra
Clasamentul integral este aici.
Creatorii au citit cu atentie brieful, au descarcat template-ul, s-au inspirat din A New Now si din valorile lui George.
Inspiratia a venit din prezentul transformator, dar si din istorie, mergand pana la Adam si Big Bang, calatorind in spatiu sau redescoperind natura din jur. Cele mai multe mesaje au plecat insa de la emotii, relatii si conexiuni sociale.
Lucrările au fost evaluate apoi în felul următor: voturile publicului au reprezentat 30% din nota finala, iar notele juriului au constituit 70%.
Juriul competitiei a fost format din: Alexandru Ilie, Brand Manager Junior, George, Ana Maria Ghiurca, Head of Digital Marketing, BCR, Katerina Todorovski, Brand Manager Senior, George, Andreea Cristina Blejan, Expert Comunicare Online, BCR, Laura Plugaru, Expert Comunicare Online, BCR, și Adrian Saveanu, Brand Manager, George, Mih Lovin, Creative Partner L2 si Daian Man, Creative Mastermind L2.
Lucrarile castigătoare vor fi prezentate la Art Safari si sunt premiate astfel:
- Premiul 1: 1000 euro
- Premiul 2: 700 euro
- Premiul 3: 500 euro
- Premiul 4: 300 euro
Bonus: 10 masti cu propriul design castigator.
"A New Now" Design Challenge by George a constituit o ocazie bună de a vorbi despre ce a însemnat anul 2020, de a confrunta frici și emoții incomode, de a privi situația neobișnuită din perspective noi. Iar măștile înscrise în concurs constituie, fiecare în parte, motive noi de optimism.
Felicităm toți creatorii care au participat la provocarea noastră și le mulțumim că, prin creativitate și inspirație, au dat culoare și sensuri noi unui an dificil.
George
George este primul banking inteligent din Romania. George se defineste Simplu, Smart, Personal, Unic si Sigur. George se adreseaza tinerilor profesionisti din segmentul 18-35, cu studii superioare, venituri peste medie, deopotriva barbati si femei, toti cunoscatori ai mediului digital.
Inovator, conectat la tehnologie, George este interesat de arta, design, lifestyle si cultura, pe care le imbina cu spiritul transformarii digitale. In social media, George se identifica cel mai bine cu Instagram-ul, unde si-a strans o comunitate digitala care ii impartaseste preocuparile la intersectia dintre arta, trenduri si tehnologie.
TheCreator
TheCreator este platforma de branded user-generated content a IQads.
Prin intermediul TheCreator, brandurile dau briefuri comunitatii creative IQads, obtinand sute de rezolvari creative, mii de interactiuni si sute de mii reach.
Brandurile obtin solutii pe care le pot implementa si continut branded pe care il pot folosi in social media. Prin intermediul TheCreator, IQads a dezvoltat si derulat zeci de competitii creative de design, scurtmetraje, benzi desenate, spoofuri, filme, ilustratii etc pentru companii precum AVON, BCR (George), Heineken (Desperados, Ciuc), Unilever (AXE, Dove, DERO), PUMA (Jacheta T7), Nokia, Leroy Merlin, Mondelez (Milka), Carrefour, Samsung, Ursus Breweries (Timisoreana, Ursus), Honda Romania (Honda Civic), EPSON, Nestle (Nescafe Dolce Gusto, Nescafe Alegria, JOE), TELEKOM, Orkla Food (Ardealul), Bergenbier.