Morala fabulelor moderne în publicitate

Morala fabulelor moderne în publicitate

Aici ar putea fi o reinterpretare modernă a „Greierului și Furnica”. Dar să fim serioși, în 2020 nu mai umblă cu cântare nici măcar greierii. E vremea lui Esop acum și a fabulelor cu personajele sale înțelepte. Că tare multă morală și inteligență ne trebuie ca să suportăm acest an. De parcă pe 31 decembrie pandemia va fi ștearsă cu radiera și vom începe viața de la capăt. Ha ha. Nu.

IKEA UK împreună cu Mother London au prezentat o versiune a fabulei „Țestoasa și Iepurele”, spunând două adevăruri universal valabile: cine se scoală mai dimineață, mai departe ajunge și noaptea e pentru somn. Iar împreună s-au transformat în „mâine începe în seara asta”. Astfel, IKEA a decis să reamintească despre importanța somnului și despre modul în care deficiența acestuia afectează toate domeniile vieții noastre. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related