Cea mai amplă campanie dedicată studenților din toată țara, Students’ Kit, revine în toamnă cu o nouă ediție care celebrează brandurile de succes, pentru care comunicarea este normă, și nu excepție, mai ales în contextul pandemic actual. 50.000 de studenți din 22 de universități interacționează în mod direct cu produsele partenerilor campaniei și sunt în contact cu imaginea acestora de brand pe parcursul întregului an universitar, prin intermediul workbook-ului cv30.
Branduri de renume au conștientizat importanța comunicării consecvente cu targetul 18-26, iar a avea top of mind awareness printre reprezentanții generației Z aduce rezultate nu doar pe termen scurt, ci și pe termen mediu și lung.
Acum, mai mult ca oricând, brandurile care comunică direct și constant cu tinerii, care sunt alături de ei într-un mediu familiar și care aleg să se promoveze fresh și actual, sunt cele cărora le rămân fideli și pentru care devin ambasadori de brand veritabili.
Students’ Kit s-a dovedit a fi cea mai semnificativă și de impact campanie dedicată exclusiv studenților, având ca parteneri de-a lungul timpului zeci de branduri puternice precum: Coca Cola, Kaufland, Orbit, Orange, Rompetrol. Ediția din această toamnă marchează o adevărată desfășurare de forțe în ceea ce privește organizarea întregii campanii, experiența în business a echipei cv30 facilitând flexibilitatea în implementare și adaptarea distribuției în funcție de context, pe format hibrid: universități, campusuri, puncte fixe lângă universități și campusuri.
În cadrul Students’ Kit, companiile se pot promova prin două componente: branding și sampling, campania fiind gândită ca un mix între offline și online, astfel încât să ofere vizibilitate companiilor de-a lungul întregului an universitar.
Componenta de sampling este cea care îi atrage pe tineri și creează un network effect autentic prin care devin ambasadori de brand pentru produsele testate, asigurând engagement & trial.
Componenta de awareness este deservită de workbook-ul cv30, agenda care s-a dovedit a fi accesoriul preferat al studenților, pentru că îi ajută să își organizeze viața studențească. Brandurile sunt promovate prin intermediul plannerelor din workbook, care pun în context un obicei de consum (de exemplu, calendarul de sesiune poate fi asociat unui brand de ciocolată sau cafea).
Pentru că vorbim de generația Z, tech savvy și digital native, componenta de digital întregește strategia de comunicare prin promovarea online, via direct emailing, social media și branded landing page, care asigură un reach de peste 80% din total target.
"Students’ Kit este una dintre campaniile noastre de suflet, ne-a ajutat la nivel de brand recognition și poziționare atât în fața studenților, cât și în planurile de promovare ale partenerilor cv30. Students’ Kit este singura campanie de acest calibru de pe piață, unul dintre factorii diferențiatori fiind targetul adresat, care scoate brandurile din zona comunicării convenționale pentru o relație pe termen lung cu noii trendsetteri și formatori de opinie, studenții din universități, cei care încep să decidă pe propriile finanțe și ale căror venituri vor crește semnificativ în următorii ani. Partenerii fiecărei ediții Students’ Kit s-au bucurat de rezultate, atât pe zona de brand awareness, cât și pe cea de consumer experience." Anca Bătae (Business Development Manager @ cv30)