Cand faci cunostinta cu cineva la o petrecere si dupa 1 minut ii spui deja ce prostii faceai tu in liceu se numeste over-sharing. Bine, daca inca esti in liceu la momentul petrecerii, se numeste pubertate. O lume in care spunem toti ce gandim n-ar putea functiona, asa ca adultii au facut un compromis, si in general, nu isi verbalizeaza monologul interior de fata cu ceilalti. Cei care nu il fac, au probabil o anxietate si o nevoie mai acuta de a se conecta cu alti oameni.
Apple foloseste acest insight ca sa comunice asumarea unei noi pozitionari pentru Iphone - Privacy. That's iPhone, prin amplificarea absurdului unor astfel de situatii, fie ca personajele divulga povesti personale sau date de securitate. Conceptul spotului se intelege usor, de la prima replica, dar forma in care e facut aduce aminte la un punct de clipurile de pe YouTube in care se exploreaza modul in care ar functiona oamenii in viata reala daca s-ar comporta ca in social media.
Spotul repeta acelasi pattern si devine previzibil, dar se salveaza prin faptul ca situatiile sunt bine alese si reactiile actorilor la absurdul situatiilor, bine calibrate.