Mastile lui 2020 sunt aici. Voteaza cel mai bun design la "A New Now" Design Challenge by George

Mastile lui 2020 sunt aici. Voteaza cel mai bun design la "A New Now" Design Challenge by George

Peste 200 de designuri de masti au fost inscrise, timp de 3 saptamani, de creatorii din Romania la "A New Now" Design Challenge by George
Fiecare cu viziunea lui asupra a ceea ce a insemnat, pana acum, 2020, si care sunt efectele lui in societate. 
Provocarea de a crea masca anului a fost intampinata cu mult entuziasm si interes de designeri.

Masca e noul tricou cu mesaj. E un semn de responsabilitate sociala. E un simbol al solidaritatii, au spus creatorii care s-au înscris în concurs

Toate aceste mesaje au fost transpuse in designuri diverse si surprinzatoare. Au fost create masti cu flori, culori vibrante, apel la optimism, dar au fost inscrise si designuri serioase, minimaliste, care sa atraga atentia asupra vremurilor exceptionale pe care le traim. Creatorii si-au incheiat misiunea: inscrierile concursului s-au incheiat duminica la ora 23.59. 

E rândul publicului si al juriului sa isi spuna cuvantul. Pana pe 10 septembrie asteptam voturile voastre pentru a alege impreuna masca anului. Priviti atent mastile propuse si votati-le pe cele care reprezinta cel mai bine anul 2020.   

 

Simbolurile lui 2020

Pana la urma, anul 2020 fara masca ar fi ciudat, spunea un designer participant la "A New Now" Design Challenge by George. Asta inseamna A new now: sa intelegem schimbarea si sa o tranformam intr-o oportunitatea de a schimba prezentul in mai bine. Asta au facut si designerii care s-au inscris in competitia noastra de design. Au citit brieful, au cercetat, s-au inspirat si au transpus in designul unei masti simbolul cel mai important al lui 2020.

2020 a însemnat schimbare, adaptare, reziliență, solidaritate, redescoperire de sine, dupa cum se vede si in lucrarile inscrise. 

 

 

Creatorii s-au inspirat din realitatea din jur, dar si din trecut, natura, spatiu, pop art, supereroi.
Au urmat brieful indeaproape, au descarcat template-ul, au integrat in designul lor logo-ul George, au respectat conceptul A New Now, au creat si s-au inscris in concurs.

Acum e randul vostru sa alegeti designul care credeti ca reprezinta cel mai bine 2020.
Puteti vedea toate mastile inscrise in concurs aici si puteti vota pana pe 10 septembrie

Voturile publicului vor influenta nota finala a fiecarui design in proportie de 30% si sunt evaluate de juriu, al carui feedbackul reprezintă 70% din nota finală. 

Juriul competitiei este format din: Alexandru Ilie, Brand Manager Junior, George, Ana Maria Ghiurca, Head of Digital Marketing, BCR, Katerina Todorovski, Brand Manager Senior, George, Andreea Cristina Blejan, Expert Comunicare Online, BCR, Laura Plugaru, Expert Comunicare Online, BCR, și Adrian Saveanu, Brand Manager, George, Mih Lovin, Creative Partner L2 si Daian Man, Creative Mastermind L2.

Sa nu uitam, dincolo de o provocare interesanta si necesara, avem si premii. 
Pe lângă popularitatea care vine o dată cu "A New Now" Design Challenge by Georgelucrarile câștigătoare vor fi prezentate la Art Safari. Și primesc și recunoaștere financiară:

  • Premiul 1: 1000 euro
  • Premiul 2: 700 euro
  • Premiul 3: 500 euro
  • Premiul 4: 300 euro

Bonus: 10 măști cu propriul design castigator.

Reamintim timingul competiției:

Perioada de înscrieri s-a inscheiat si a avut loc intre 17 august - 6 septembrie 2020
Votul publicului este in desfasurare: pana pe 10 septembrie 2020
Votul juriului este in desfasurare: 7 - 10 septembrie 2020
Anunțul câștigătorilor: 11 septembrie 2020

Asteptam voturile voastre pentru a alege masca anului.
Da o tura printre designurile propuse si voteaza-le pe cele care te-au impresionat.

[Votează aici masca anului] 

George

George este primul banking inteligent din Romania. George se defineste Simplu, Smart, Personal, Unic si Sigur. George se adreseaza tinerilor profesionisti din segmentul 18-35, cu studii superioare, venituri peste medie, deopotriva barbati si femei, toti cunoscatori ai mediului digital.

Inovator, conectat la tehnologie, George este interesat de arta, design, lifestyle si cultura, pe care le imbina cu spiritul transformarii digitale. In social media, George se identifica cel mai bine cu Instagram-ul, unde si-a strans o comunitate digitala care ii impartaseste preocuparile la intersectia dintre arta, trenduri si tehnologie. 

  

TheCreator

TheCreator este platforma de branded user-generated content a IQads.
Prin intermediul TheCreator, brandurile dau briefuri comunitatii creative IQads, obtinand sute de rezolvari creative, mii de interactiuni si sute de mii reach.
Brandurile obtin solutii pe care le pot implementa si continut branded pe care il pot folosi in social media. Prin intermediul TheCreator, IQads a dezvoltat si derulat zeci de competitii creative de design, scurtmetraje, benzi desenate, spoofuri, filme, ilustratii etc pentru companii precum AVON, BCR (George), Heineken (Desperados, Ciuc), Unilever (AXE, Dove, DERO), PUMA (Jacheta T7), Nokia, Leroy Merlin, Mondelez (Milka), Carrefour, Samsung, Ursus Breweries (Timisoreana, Ursus), Honda Romania (Honda Civic), EPSON, Nestle (Nescafe Dolce Gusto, Nescafe Alegria, JOE), TELEKOM, Orkla Food (Ardealul), Bergenbier. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Companii

Sectiune



Branded


Related